„Za pomocą kilku drobnych ulepszeń mógłbym dodać temu miejscu... Blasku.”  p
Ta strona lub sekcja wymaga uzupełnienia treści.
  • Aktualizacja (przestarzałe dane)
Głębokie rany

 Garen pod wpływem Głębokich Ran z  Lotosu Śmierci  Katariny

Głębokie Rany – efekty redukujące wszystkie efekty przywracające zdrowie, np. kradzież życia, regeneracje zdrowia, uleczenie i wampiryzm zaklęć.

Redukcja efektów leczniczych dzieli się na dwa typy: Głębokie Rany redukujące efekty o 40% i na globalny efekt Howling Abyss redukujący efekty o 20%.

Głębokie rany zmniejszają efekty lecznicze zarówno natychmiastowe jak i po pewnym czasie; nie wpływa na Zdrowie dodawane przez usunięty już  Śluz Gniewu, kupienie przedmiotu dającego Zdrowie czy  Furię Pustyni  Nasusa.

Umiejętności bohaterówEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

  •  Wezwanie Kataunikalne Podstawowe ataki zadają wrogim bohaterom Głębokie Rany, osłabiając ich efekty lecznicze i regenerację o 40% na 3 sek. przy trafieniu.
    •  Śmiertelne Przypomnienie – Podstawowe ataki zadają wrogim bohaterom Głębokie Rany, osłabiając ich efekty lecznicze i regenerację o 40% na 3 sek. przy trafieniu.
  •  Morellonomiconunikalne Zadawanie obrażeń magicznych wrogim bohaterom mającym poniżej 40% zdrowia, sprawia, że otrzymują oni Głębokie Rany na 4 sekundy.

Czary PrzywoływaczaEdytuj

Neutralne osłabienieEdytuj

Na Howling Abyss globalna aura zmniejsza efekty lecznicze o 20% dla każdego bohatera.

Ciekawostki Edytuj

  • Dawniej  Trójząb  Fizza również nakładał Głębokie Rany (było to zmieniane; najpierw była to bierna właściwość umiejętności, a potem aktywowana).
  •  Skażone Pociski  Miss Fortune biorą nazwę od nakładanych (po aktywowaniu przy trafieniu wroga podstawowym atakiem) Głębokich Ran. Właściwość ta została już jednak usunięta.
  •  Życzenie  Soraki usuwa z uleczonych jednostek Głębokie Rany przed uzdrowieniem (uleczenie nie może zostać osłabione).
    • Zostało to dodane dopiero podczas aktualizacji rozgrywki tej postaci.
  • Przez jakiś czas po aktualizacji  Siona pojawiał się błąd, że gdy ten zginął mając nałożone Głębokie Rany, to  odradzał się z niepełnym Zdrowiem (choć powinien być wówczas uzdrawiany do 100% maksymalnego Zdrowia).
  • Początkowo  Podpalenie nie nakładało Głębokich Ran; zostało to dodane po pewnym czasie.
  •  Wezwanie Kata, broń nakładająca na wrogów Głębokie Rany została usunięta (ze względu na niską użyteczność), ale ostatecznie powróciła (aby postacie rozbudowujące Siłę Ataku również miały możliwość ranienia wrogów).
  • Głębokie Rany nie osłabiają umiejętności służących odrodzeniu (i przywróceniu przy tym Zdrowia), np.  Studni Krwi  Aatroxa czy  Anioła Stróża, ponieważ przed odrodzeniem postać "umiera", czyli jest oczyszczana ze wszystkich negatywnych efektów.