Głębokie Rany

1,579stron na
„Do tego przyda się magnetyczny klucz zapadkowy.”  p
Ta strona lub sekcja wymaga uzupełnienia treści.
  • Aktualizacja (przestarzałe dane)
Głębokie rany.jpg

GarenGaren pod wpływem Głębokich Ran z Lotosu ŚmierciLotosu Śmierci KatarinyKatariny

Głębokie Rany – efekty redukujące wszystkie efekty przywracające zdrowie, np. kradzież życia, regeneracje zdrowia, uleczenie i wampiryzm zaklęć.

Redukcja efektów leczniczych dzieli się na dwa typy: Głębokie Rany redukujące efekty o 40% i na globalny efekt Howling Abyss redukujący efekty o 20%.

Głębokie rany zmniejszają efekty lecznicze zarówno natychmiastowe jak i po pewnym czasie; nie wpływa na Zdrowie dodawane przez usunięty już Śluz GniewuŚluz Gniewu, kupienie przedmiotu dającego Zdrowie czy Furię PustyniFurię Pustyni NasusaNasusa.

Umiejętności bohaterówEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

  • Wezwanie KataWezwanie Kataunikalne Podstawowe ataki zadają wrogim bohaterom Głębokie Rany, osłabiając ich efekty lecznicze i regenerację o 40% na 3 sek. przy trafieniu.
    • Śmiertelne PrzypomnienieŚmiertelne Przypomnienie – Podstawowe ataki zadają wrogim bohaterom Głębokie Rany, osłabiając ich efekty lecznicze i regenerację o 40% na 3 sek. przy trafieniu.
  • MorellonomiconMorellonomiconunikalne Zadawanie obrażeń magicznych wrogim bohaterom mającym poniżej 40% zdrowia, sprawia, że otrzymują oni Głębokie Rany na 4 sekundy.

Czary PrzywoływaczaEdytuj

Neutralne osłabienieEdytuj

Na Howling Abyss globalna aura zmniejsza efekty lecznicze o 20% dla każdego bohatera.

Ciekawostki Edytuj

  • Dawniej TrójząbTrójząb FizzaFizza również nakładał Głębokie Rany (było to zmieniane; najpierw była to bierna właściwość umiejętności, a potem aktywowana).
  • Skażone PociskiSkażone Pociski Miss FortuneMiss Fortune biorą nazwę od nakładanych (po aktywowaniu przy trafieniu wroga podstawowym atakiem) Głębokich Ran. Właściwość ta została już jednak usunięta.
  • ŻyczenieŻyczenie SorakiSoraki usuwa z uleczonych jednostek Głębokie Rany przed uzdrowieniem (uleczenie nie może zostać osłabione).
    • Zostało to dodane dopiero podczas aktualizacji rozgrywki tej postaci.
  • Przez jakiś czas po aktualizacji SionaSiona pojawiał się błąd, że gdy ten zginął mając nałożone Głębokie Rany, to odradzał sięodradzał się z niepełnym Zdrowiem (choć powinien być wówczas uzdrawiany do 100% maksymalnego Zdrowia).
  • Początkowo PodpaleniePodpalenie nie nakładało Głębokich Ran; zostało to dodane po pewnym czasie.
  • Wezwanie KataWezwanie Kata, broń nakładająca na wrogów Głębokie Rany została usunięta (ze względu na niską użyteczność), ale ostatecznie powróciła (aby postacie rozbudowujące Siłę Ataku również miały możliwość ranienia wrogów).
  • Głębokie Rany nie osłabiają umiejętności służących odrodzeniu (i przywróceniu przy tym Zdrowia), np. Studni KrwiStudni Krwi AatroxaAatroxa czy Anioła StróżaAnioła Stróża, ponieważ przed odrodzeniem postać "umiera", czyli jest oczyszczana ze wszystkich negatywnych efektów.

Więcej z Fandomu