Fandom

League of Legends Wiki

Fizz (historia i cytaty)

< Fizz

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Historia i cytaty

Historia Edytuj

Aktualna Edytuj

„Fizz sprawia, że nawet najlepsi marynarze z Bilgewater wyglądają jak banda pijanych szczurów lądowych. Dobrze, że jest po naszej stronie.”

Wiele wieków temu starożytna podwodna rasa wybudowała ukryte miasto pod górą mieszczącą się w morzu. Mimo że te stworzenia miały swoich wrogów, miasto było fortecą nie do zdobycia. Bezpieczeństwo to pozwalało na życie w zadowoleniu. Jednakże Fizzem kierowała ciekawość, której nie zaspokajało wygodne życie. Nie mogąc się oprzeć zewowi niebezpieczeństwa, Fizz bardzo często wykradał się z miasta w poszukiwaniu kłopotów. W trakcie przygód wyrósł na potężnego i zaradnego wojownika, który świetne radzi sobie w niebezpiecznych sytuacjach. Pewnego dnia Fizz wrócił do domu i odkrył, że miasto zostało opuszczone: jego lud zniknął bez śladu. Z racji tego, że nic nie trzymało go już w mieście, Fizz zabrał z ruin magiczny trójząb i wyruszył w samotną podróż.

Przez wiele lat Fizz przemierzał ocean, wykorzystując umiejętności nabyte w trakcie licznych podróży. W końcu Fizz odkrył port BilgewaterBilgewater. Zafascynowało go życie nad powierzchnią wody i nie mógł się oprzeć zbadaniu wyspy. Jego olbrzymia ciekawość sprawiła, że wmieszał się w sprawy ludzi i jego obecność nie pozostała niezauważona. Jego figle rozgniewały wielu mieszkańców, którzy w końcu postanowili go schwytać bądź zabić. Fizz znalazł się w potrzasku i postanowił powrócić pod powierzchnię wody, mimo że bardzo polubił Bilgewater. Gdy stał w dokach, potężny smoczy rekin zaatakował port. Fizz pokonał bestię, wykorzystując swój spryt i znajomość słabych punktów bestii. Zyskawszy wdzięczność i zaufanie ludzi, Fizz postanowił zostać w Bilgewater. Dołączył do League of Legends, aby dalej służyć swojemu nowemu domowi.

Cytaty Edytuj

Przy wyborze
  • „Dam im popalić.”  p
Przy zbanowaniu
  • „Ryba bez wody?! Co masz na myśli?”  p
Żart

Fizz rzuca rybę w powietrze i zjada ją.

  • „Rybka lubi pływać.”  p
  • „Ryby, ryby, ryby!”  p
Prowokacja

Fizz zasypia.

  • „Jesteście nudni...”  p
  • „Nuuudy.”  p
Atak
  • „Nadchodzi przypływ.”  p
  • „Rekin śledzi swoją ofiarę.”  p
  • „Teraz uderzamy.”  p
  • „W morskie głębiny.”  p
  • „Pochowam ich pod wodą.”  p
Ruch
  • „Jestem gotów.”  p
  • „Płyniemy.”  p
  • „No dalej, chodźmy.”  p
  • „Chcesz zobaczyć sztuczkę?”  p
  • „Bez obawy.”  p
  • „Jestem sus przed tobą.”  p
  • „Nie złapiecie mnie.”  p
  • „Pluskawicznie.”  p
  • „Ziemia!”  p
Przy użyciu Mącenie WodyMącenie Wody
  • „Rekin!”  p
  • „Czas jeść!”  p
  • „Czas karmienia!”  p

Rozwój Edytuj

Zwiastun Edytuj

Fizz Teaser PL.jpg

Jeśli nie umiesz pływać, zastanów się dwa razy, zanim zobaczysz zwiastun naszego nowego bohatera! Mam zaszczyt przedstawić Fizza, Szachraja Sztormów. Kiedy już myślałeś, że w wodzie nic ci nie grozi, nadszedł bohater z morskich głębin, z zamiłowaniem czyniący szkody, spokrewniony z morskimi drapieżnikami. Wypatruj płetw na horyzoncie.[1]

Mechanika rozgrywki Edytuj

Witajcie, Przywoływacze![2]

Tu w Riot, lubimy oferować graczom różne typy bohaterów. Czasami lubimy tworzyć bohaterów z jasno określoną rolą (jak GravesGraves), a innym razem staramy się urozmaicić już istniejące role. Fizz, Szachraj Sztormów jest tego doskonałym przykładem. Najłatwiej porównać go do zabójcy walczącego wręcz, ale wprowadza trochę zmian do tej roli – zwłaszcza w porównaniu z innymi zabójcami, takimi jak AkaliAkali czy TalonTalon.

Fizz doskonale daje sobie radę z ważnymi celami, tak jak każdy zabójca, ale przy tym, korzysta z uników i preferuje powodowanie stałych obrażeń, niż zadawanie ich w krótkim czasie. To stwarza unikalny styl gry, dzięki któremu, ten mały płaz może szybko poruszać się po polu bitwy, wykorzystując uniki do przetrwania i zmuszenia przeciwników do zgadywania jego następnego ruchu.

Głównym sposobem, którym Fizz zmusza przeciwników do ostrożności jest PsotnikPsotnik / RozrabiakaRozrabiaka – postawa, w której Fizz wskakuje na swój trójząb i nie można go namierzyć. Fizz pomoże ponownie użyć tej umiejętności, aby zeskoczyć z trójzębu w wybranym przez siebie kierunku, zadając obrażenia obszarowe. Dzięki temu może uniknąć olbrzymich obrażeń i uciec, aby po chwili zaatakować ponownie. Poprawne wykorzystanie Psotnika/Rozrabiaki wymaga dobrego refleksu, gdyż czas działania nie jest zbyt długi. Dobre wyczucie czasu jest niezbędne.

Fizz dysponuje także bardzo imponującą umiejętnością, która nie do końca pasuje do zabójcy. Zaczyna się od rzutu niewinnie wyglądającą rybą, która przyczepia się do celu. Kiedy myślą, że są już bezpieczni, szczęki atakują! Tak, jest! Olbrzymi rekin wyskakuje z ziemi i pożera cel oraz jego pobliskich sojuszników. Niewiele więcej można powiedzieć – olbrzymi rekin pożera przeciwników i jest to czadowe.

Minęło sporo czasu, od kiedy po raz ostatni stworzyliśmy zabawnego bohatera i Fizz doskonale do tego pasuje. Oferując, zarówno unikalny styl graficzny, jak i nowe elementy rozgrywki, Fizz powinien spodobać się ludziom, którzy chcą – dosłownie i w przenośni – wić się jak piskorz.

Obrazy Edytuj

  • Model Fizza
  • Grafika koncepcyjna Fizza z Atlantydy (w wykonaniu Larry'ego "TheBravoRay" Raya)
  • Grafika koncepcyjna Fizza Króliczka (w wykonaniu Charlesa "Yideth" Liu)
  • Grafika koncepcyjna Super-Galaktycznego Fizza
  • Model Super-Galaktycznego Fizza 1 (w wykonaniu Duya Khanha Nguyena)
  • Naklejka dostępna w portalu facebook.com

Dawne ikony umiejętności Edytuj

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki