FANDOM

Skórki Edytuj

  • Dyrektorka Fiora
  • Aktualizacja wizualna i rozgrywki Fiory

Ciekawostki Edytuj

  •  Fiora została zaprojektowana przez Volty'ego.
  • Jej głosu w polskiej wersji udziela Anna Gajewska, która dubbinguje również  Dianę i  Leonę.
  •  Fiora posiada znacznie odmienny akcent – francuski (w wersji angielskiej gry).
  • Po wypuszczeniu jej przeróbki w środę, 5. sierpnia 2015 roku (wraz z patchem V5.15),  Fiora była zablokowana do gry przez jeszcze 24 godziny. Było to spowodowane występującym błędem. Podobnie było z  Kalistą.
  • Jednym z konceptów na przerobioną superumiejętność  Fiory  było rzucenie rękawicy pod nogi wskazanego wroga, przeniesienie się z nim w losowy punkt mapy i stoczenie pojedynku aż do śmierci. Zwycięzca starcia miał w momencie śmierci rywala wracać do miejsca skąd został "zabrany" i otrzymywać różne wzmocnienia.
    • Zostało to jednak porzucone między innymi przez fakt, że w takim wypadku  Fiora zbyt łatwo zabijałaby swoje cele (przy wyzwaniu kogoś słabego, np. wspierającego).
  • Odwołując się do nowej strony League of Legends,  Lux i  Fiora są przeciwniczkami.
    • Jest to spowodowane pochodzeniem  Lux z rodziny Crownguard, a także jej nadmiernym optymizmem.
    •  Jax również jest rywalem Fiory, ze względu na bycie znanym jako jeden z najzdolniejszych wojowników.

SkórkiEdytuj

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Fiora, Mistrzyni Fechtunku06:12

Prezentacja Bohatera - Fiora, Mistrzyni Fechtunku

Fiora Art Spotlight06:43

Fiora Art Spotlight

Przypisy