Fandom

League of Legends Wiki

Fiora

1,552strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fiora, Mistrzyni Fechtunku (wym. Fjora) jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Taniec Fechmistrzyni
Taniec Fechmistrzyni

Fiora poznaje Słabe Punkty wrogich bohaterów w pobliżu, oznaczając je jako łuki po 0.5 sekundy na 15 sekund.

Po zaatakowaniu w słaby punkt przeciwnika atakiem podstawowym lub umiejętnością Fiora zadaje dodatkowe nieuchronne obrażenia równe 2 + 4.5% za każde 100 premii do obrażeń ataku maksymalnego zdrowia celu i odzyskuje 30 + (5 × poziom) punktów zdrowia oraz zyskuje zanikająca w czasie premię do prędkości ruchu równą 20% + (10% × poziom Wielkiego WyzwaniaWielkiego Wyzwania) na 1.75 sekundy.

  • Kąt: 90°

  • Pozycja Słabego Punktu jest stała i nie zmienia swojego położenia nawet wtedy, gdy cel porusza się lub zmienia swój kierunek, itp.
  • Zaatakowanie Słabego Punktu jest odgrywane animacją iskier po obu stronach łuku. Oznacza to, że jeżeli Fiora uderzy w Słaby Punkt od lewej lub od dołu, to następny pojawi się po prawej lub u góry i tak na odwrót.
  • Jeżeli Słaby Punkt samoczynnie zniknie po 15 sekundach, to pojawia się w według kolejności: góra, prawo, dól, lewo.
  • Fiora nie może być zbyt blisko celu, aby zaatakować go w Słaby Punkt.
Fiora IVideo.ogv
Wypad
Czas: 18 / 16 / 14 / 12 / 10 sek.
Koszt: 25 / 30 / 35 / 40 / 45 many
Wypad

Aktywna: Fiora rzuca się naprzód na niewielki dystans i zadaje obrażenia wrogom jeżeli są w zasięgu.

Trafieni wrogowie otrzymują obrażenia fizyczne. Wypad nakłada wszystkie efekty przy trafieniu i stara się trafiać w Słabe PunktySłabe Punkty celu.

Jeżeli Wypad trafi wroga, to czas odnowy zostaje skrócony o 60%.

  • Zasięg: 400
  • Obrażenia fizyczne: 65 / 75 / 85 / 95 / 105 (+ 95 / 100 / 105 / 110 / 115% premii do obrażeń ataku)
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują pojedyncze użycie umiejętności.
Fiora QVideo.ogv
Riposta
Czas: 24 / 22 / 20 / 18 / 16 sek.
Koszt: 50 many
Riposta

Aktywna: Fiora przyjmuje postawę obronną na 0.75 sekundy i paruje wszystkie ataki podstawowe oraz unika wszystkich efektów kontroli tłumu wycelowanych w nią

Potem Fiora kontratakuje i wydłuża swój miecz, zadając obrażenia magiczne wszystkim wrogom na drodze i spowalnia prędkość ruchu i ataku pierwszego trafionego wrogiego bohatera o 50% na 1.5 sekundy. Jeżeli Fiora uniknie choćby jednego efektu kontroli tłumu, to cel zostaje ogłuszony zamiast spowolniony na ten sam czas.

  • Zasięg: 750
Fiora WVideo.ogv
Szermierka
Czas: 13 / 11 / 9 / 7 / 5 sek. (po drugim ataku)
Koszt: 40 / 45 / 50 / 55 / 60 many
Szermierka

Aktywna: Fiora zyskuje 50% premii do prędkości ataku oraz dodatkowe efekty na dwóch następnych atakach podstawowych.

Pierwszy: Traci możliwość zadania obrażeń krytycznych, lecz spowalniaspowalnia o 30% trafiony cel na 1 sekundę.

Drugi: Staje się trafieniem krytycznym zależnym od modyfikatora obrażeń.

  • Modyfikator obrażeń: 140 / 155 / 170 / 185 / 200%
Szermierka to pół-wzmocnienie.
Fiora EVideo.ogv
Wielkie Wyzwanie
Czas: 110 / 90 / 70 sek.
Koszt: 100 many
Wielkie Wyzwanie

Bierna: Premia do prędkości ruchu zapewniana przez Taniec FechmistrzyniTaniec Fechmistrzyni zostaje zwiększona.

Aktywna: Fiora wyzywa wrogiego bohatera na pojedynek, ujawniając wszystkie jego cztery Słabe PunktySłabe Punkty przez następne 8 sekund. Podczas trwania Wielkiego Wyzwania Fiora nie ujawnia nowych Słabych Punktów celu.

  • Zasięg: 500
  • Prędkość ruchu: 30 / 40 / 50%

Jeżeli Fiora trafi wszystkie słabe punktysłabe punkty celu, albo gdy zostanie trafiony przynajmniej jeden, a cel zginie, to Fiora tworzy Zwycięskie Pole na 2/3/4/5 sekund (zależnie od ilości trafionych słabych punktówsłabych punktów), które przywraca jej i sojuszniczym bohaterom zdrowie.

  • Średnica obszaru działania: 1200

Dodatkowo, gdy Fiora jest w obszarze Wielkiego Wyzwania lub Zwycięskiego Pola, to zyskuje ona premię do prędkości ruchu Tańca FechmistrzyniTańca Fechmistrzyni.

  • Uleczenia na sekundę: 80 / 110 / 140 (+60% premii do obrażeń ataku)
  • Wielkie Wyzwanie nie zakończy się i aktywuje Zwycięskie Pole, gdy Fiora zginie. Jedynym warunkiem utrzymania tej umiejętności jest zaatakowanie przynajmniej jednego Słabego PunktuSłabego Punktu celu przed jego śmiercią przez Fiorę.
  • Cel Wielkiego Wyzwania i Zwycięskiego Pole jest uznany za zmarłego nawet wtedy, gdy zostanie wskrzeszony przez Anioła StróżaAnioła Stróża lub ChronoskokChronoskok ZileanZilean.
Fiora RVideo.ogv

Wskazówki Edytuj

  • Dzięki Tańcu FechmistrzyniTańcu Fechmistrzyni, Fiora najlepiej sprawdza się w szybkich pojedynkach. Skorzystaj z premii do prędkości ruchu po trafieniu we Wrażliwy Punkt, aby łatwo odskoczyć od przeciwnika lub przygotować się do kolejnego ciosu.
  • Wielkie WyzwanieWielkie Wyzwanie pozwala Fiorze pokonać nawet najtwardszych przeciwników i uzdrowić się po fakcie, więc nie wahaj się atakować obrońców wroga.

Linki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki