FANDOM

Skórki Edytuj

  • Klasyczny Fiddlesticks
  • Widmowy Fiddlesticks
  • Fiddle Po-Strach Mórz

  • Mroczny Cukierek Fiddlesticks
  • Przywrócony Fiddlesticks

Ciekawostki Edytuj

  • Został zaprojektowany przez Guinsoo.
    • Szkic  Fiddlesticksa został wykonany w pociągu, w drodze do pracy.
    • Wymyślił również jego paletę umiejętności.
  • W polskiej wersji głosu użyczył mu Przemysław Nikiel, który dubbinguje także  Shena oraz  Udyra.
  • Jego imię oznacza "Skrzypcopatyki" (z ang.: fiddle – skrzypce, sticks – patyki).
    • Jest jednym z nielicznych bohaterów (takich jak np.  Rumble czy  Blitzcrank), których imię pochodzi od zwyczajnych słów z języka angielskiego.
  • Oryginalna  umiejętność pasywna  Fiddlesticksa nazywała się Paranoja i pozwalała ona unikać obrażeń przeciwnika. Nazwa ta została ponownie wykorzystana w  superumiejętności  Nocturne'a.
  • Pojawił się w filmie A Twist a Fate, gdzie jego przeciwnikiem był  Twisted Fate.
  • Kiedy używa swojej  superumiejętności pojawia się pod nim symbol bardzo podobny do symbolu na dłoniach  Nocturne'a, kiedy gotowa jest jego  umiejętność bierna.
    • Widać to tylko w skórkach nie zmieniających zbyt mocno jego animacji.

Cytaty Edytuj

  • Jego żart jest prawdopodobnie odniesieniem do Strachu na Wróble z książki Czarnoksiężnik z Krainy Oz.
  • Wraz z  Nami są jedynymi postaciami, które wypowiadają jakieś zrozumiałe słowo w czasie śmiechu.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Wszystko wskazuje na to, że  Nocturne i  Shaco przyjaźnią się z  Fiddlesticksem.
    • Prawdopodobnie pochodzą z tego samego świata/wymiaru.
  • Możliwe, że to obecność  Fiddlesticksa i innych "koszmarnych" istot wywołuje dysharmonię, przez którą w Runeterze pojawili się  Taric i  Malphite.
    • Jeśli jest to prawda, oznacza to, że są oni zaciekłymi przeciwnikami.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Fiddlesticks, Zwiastun Zagłady07:11

Prezentacja Bohatera - Fiddlesticks, Zwiastun Zagłady

Przypisy