FANDOM

„Wysublimowanie!”  p
Ta strona została wyróżniona przez społeczność.
Wirtuoz uznał, że ten twór autorstwa  DeXart jest wspaniałym arcydziełem.

Lee Sang-hyeok (ur. 7 maja 1996 w Korei Południowej) w League of Legends znany pod pseudonimem Faker — gracz e-sportowy na pozycji  Środek w drużynie SK Telecom T1.

Biografia Edytuj

Jest najlepszym graczem w historii League of Legends. Znany w swojej ojczystej Korei Południowej jako „Demoniczny Król”, Faker sprawia wrażenie osoby spokojnej i cichej, ale podniósł poprzeczkę jeśli chodzi o oczekiwania od środkowego. Trzykrotnie miał w rękach Puchar Przywoływacza: pierwszy raz w 2013, potem w 2015 i w końcu w 2016, gdy zdobył tytuł najlepszego zawodnika turnieju. Zdobył również sześć tytułów w LCK i dwa trofea Mid-Season Invitational.

Notatki i ciekawostki Edytuj

Ogólnie Edytuj

  • Jego pierwszą grą MOBA był Heroes of Order & Chaos (skrótowo Chaos), którą przypisuje sobie ją do łatwiejszego przejścia do League of Legends.
  • Wiceprezes firmy Riot - Dustin Beck, stwierdził że Faker jest Michaelem Jordanem gry League of Legends.
  • Maknoon, dawny e-sportowy gracz z Korei Płd. określił Fakera jako Lionel Messi League of Legends.
  • Podobno przed meczem z Team SoloMid w czasie Mid-Season Invitational w 2015 roku miał w kieszeni puszkę z tuńczykiem.
  • Jego ulubioną artystką jest Taylor Swift.
  • Zdarzyło mu się raz użyć żelu pod prysznic jako pasty do zębów.

Styl Edytuj

  • Jego styl gry jest zazwyczaj bardzo agresywny.
  • Największą zaletą jest bardzo szybka adaptacja do szybko zmieniającej się mety.
  • Poleca granie  Twisted Fate'em ze względu na to, że każdy  środkowy gracz powinien nauczyć się patrzeć na mini mapę i  Ryze'em ze względu na nauczenie się używania umiejętności w odpowiednim czasie.
  • Umie grać takimi postaciami jak:  Ahri,  Gragas,  LeBlanc,  Orianna,  Riven oraz  Zed.
  • Dawniej w SoloQ zawsze banował  Garena,  Galio i  Gangplanka (jako kapitan).
    • Obecnie banuje  Aatroxa (system 10 banów).
  • Jest znany ze swojej wysokiej wydajności gier  Riven, gdzie zdobył 92% gier wygranych w 24 meczach (serwery NA w czasie Sezonu Trzeciego).
  • To on spopularyzował granie  Riven,  Xerathem i  Zileanem na środkowej alei.
  • Faker znany jest z używania klasycznych skórek w trakcie rozgrywek e-sportowych. W całej karierze wybrał tylko pięć skórek.
    • Po raz pierwszy w OGN Winter Grand Finals w 2013 roku, kiedy użył  Króliczka Bojowego Riven.
    • Za drugim razem w trakcie League of Legends All-Star w 2014 roku. Cała drużyna użyła wtedy swoje zwycięskie skórki z 2013 roku ( Zed).
    • Trzecią skórką był  Cybernetyczny Ezreal, którego użył w czasie sparingów do Mistrzostw w 2015 roku przeciwko drużynie HUYA.
    • Za czwartym razem w 2015 LCK Spring Round Robin w 2015 roku użył  Księżycowej Bogini Diany.
    • W trakcie finału Mistrzostw Świata 2016, użył "swojej" skórki  Ryze'a.

Osiągnięcia Edytuj

  • Jest jednym z dwóch graczy (obok bengi), który wygrał trzykrotnie Mistrzostwa Świata (2013, 2015 i 2016).
    • Dodatkowo ta dwójka zdobyła tytuły będąc w tej samej drużynie.
  • Został uznany za najlepszego  środkowego w roku 2013 podczas Korean e-Sports Awards.
  • Jest uważany za jednego z najlepszych graczy przez wielu dziennikarzy e-sportowych.
  • W profesjonalnej grze miał niebywałą serię osiemnastu zwycięstw z rzędu  Ryze'em do momentu porażki z drużyną afreeca Freecs w letnim splicie LCK w 2017 roku (obecnie ma 21-1).
  • Swojego pierwszego Pentakilla zdobył w 2015 roku grając  LeBlanc w trakcie LCK Spring 2015.
  • Swoje 1000. zabójstwo zdobył 11 lipca 2016 roku w meczu przeciwko drużynie CJ Blaze Ambition.

Multimedia Edytuj

Zedd - Ignite03:47

Zedd - Ignite

Zobacz także Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Faker