FANDOM

Ewolucja (lub Maszyny Wojenne, ang. Battlecast) - seria skórek w uniwersum League of Legends stworzona na podstawie historii  Viktora (tzw. Wielka Ewolucja).

Członkowie Edytuj

Viktor.Kreator Viktor.skórka

Zapowiedzi Edytuj

Mecha Cho'Gath Prime Edytuj

Plany Edytuj

Battlecast Cho'Gath Specs

Ujawnienie Edytuj

Uwaga! Nadchodzi niebezpieczeństwo ze strony niszczycielskiej, mechanicznej istoty, która przemierza ciężkimi krokami pobliskie miasta i pola bitwy, miażdżąc wszystko, co napotka na swej drodze! W metalu istotnie drzemie doskonałość.[1][2]

Battlecast Prime Cho'Gath Teaser

W świecie przyszłości, w którym ciało jest zastępowane przez techmaturgię i robotykę, zniszczenie sieje Mecha Cho'Gath Prime –- przerażająca, zabójcza, mechaniczna istota, górująca nad polami bitew. Ta nowa wersja Postrachu Pustki jest niezwykle skuteczną jednostką bojową, która strzela salwami pocisków, zamiast korzystać z tradycyjnych  Migbłystalnych Kolców. Z potężnych modułów głosowych maszyny wydobywa się zniekształcony  Dziki Wrzask, a jej umiejętność – Rozerwanie– wysyła w stronę przeciwników podziemne torpedy. Dzięki nowoczesnemu, zmechanizowanemu modelowi, całkiem nowym efektom, odgłosom i animacjom (np. czaru „ Powrót”) zawładniesz światem przyszłości jako najbardziej rozwinięta istota.

Cho'Gath BattlecastPrime Screenshots

Teraz, gdy dni organicznych form życia są policzone, rozpocznie się era maszyn, –tak kończy się ewolucja valorańskich bohaterów.

Ewolucja Vel'Koza Edytuj

Mecha Vel'Koz - Zapowiedź

Użytkownik: Kreator[3]

Hasło: *************

Obiekt: BC.Inwigilator

Dostęp do: BC.INWIGILATOR.v3.log2.25 uzyskany

Pojmany obiekt badań unosi się w powietrzu mimo braku skrzydeł i napędów odrzutowych. Działa laserowe i pozostałe elementy uzbrojenia świadczą o pochodzeniu z Pustki oraz możliwościach Zmechanizowania. Obiekt cechuje wysoka inteligencja, lecz i tak podda się mojej woli.

Usunięcie organicznego pancerza  Pustki to dla mnie chleb powszedni, lecz jego zamiana na czerwono-metaliczną zbroję z brązu jest już ukoronowaniem mego poczucia estetyki. Postanowiłem nie ograniczać jego poziomu inteligencji, lecz po części ograniczyć wolę z nią związaną. Stworzenie to będzie jedynie przetwarzać informacje niezbędne do zniszczenia celu. Inne funkcje zostały wyłączone. Nieco podrasowałem jego uzbrojenie, zwiększając natężenie laserów i dodając gdzieniegdzie rakiety.

Pierwszym testem Inwigilatora będzie rozpoznanie komórki Ruchu Oporu, zdobycie informacji na temat całej siatki i pozbycie się kłopotliwego przywódcy obozu. Ulepszony, poddany wspaniałej ewolucji, a przede wszystkim mój! Mecha Vel'Koz mnie nie zawiedzie.

Multimedia Edytuj

Filmy Edytuj

Mecha Vel'Koz00:59

Mecha Vel'Koz

Ekrany logowania Edytuj

M.W01:15

M.W. Cho'Gath Prime - ekran logowania

Ciekawostki Edytuj

  • Przed samą ideą stworzenia tej linii skórek, pierwszym stworzonym skinem był  M.W. Xerath.
  • Korporacja, która tworzy maszyny jest znana jako V-BC-Corp ( Viktor's Battle-Cast Corporation).
  • Początkowo skórki w polskiej wersji były nazwane jako Mecha (później ze względu na konflikty z inną serią, nazwę zmieniono na M.W.).
  • Niektóre przydomki członków były inne:
  • Prawdopodobnie są jeszcze 2 skórki z tej serii (na podstawie planu budowy  Cho'Gatha czy panelu sterowania  Viktora).
  • Na obrazku  PROJEKT: Katariny można zauważyć  Vel'Koza, dzięki czemu można stwierdzić, że ta linia i  PROJEKT są w tym samym, alternatywnym uniwersum.
  • Sądząc po kwestiach  Mecha Zero Siona dla  Viktora można przypuścić, że seria  Mecha również należy do tego samego uniwersum.
  • Jest to pierwsza seria skórek, w której pojawiły więcej niż jedna legendarna skórka ( Cho'Gath, a potem  Skarner).
  •  Poro być może również należeć do tej serii (na podstawie "skórki" dostępnej jedynie w trybie Legenda o Królu Poro).

Zobacz także Edytuj

Przypisy