FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Został zaprojektowany przez Volty'ego.
  • Polski głos  Dravenowi podkłada Mikołaj Klimek, który użycza głosu również  Lucianowi i  Yasuo.
  • W języku staroangielskim, jego imię oznacza łowcę.
  •  Draven i jego brat  Darius są pierwszymi bohaterami wydanymi razem, gdzie są oparci o siebie plecami.
    • Dodatkowo ich braterską krew podkreśla fakt, że wartość wzrostu obrażeń od ataku co poziom jest u nich taka sama.
  • Jego taniec to taniec ognia.
    • Dodatkowo jest pierwszym bohaterem, który mówi w czasie trwania jego spektaklu.
    • Inną synchronizację tego samego tańca ma  Thresh.
  • Gest wykonywany przez niego w trakcie  Powrotu i  Teleportu jest charakterystycznym gestem Usaina Bolta.
    • Dodatkowo w trakcie tych animacji mówi, co aktualnie robi.
  • Animacja jego śmierci jest bardzo podobna do tajemniczego zakończenia mangi Cowboy Bebop, gdzie tytułowy bohater ustawia rękę tak, aby przypominała pistolet, po czym udaje wystrzał (czyli wypowiada słowo "Bam!"). Porównanie tego można zobaczyć tutaj.
  • Jego nawyki jako kata są podobne do dwóch znanych egzekutorów: Souflikara – tureckiego kata z czasów Mahometa IV i Richarda Brandona – angielskiego kata z XVII wieku.
  • Jego bierna umiejętność  Liga Dravena zastąpiła wcześniejszą zdolność – Wicked Blades Ząbkowane Ostrza w patchu V3.9. W tym samym momencie jego poziom trudności został zwiększony z 6 na najwyższy poziom – 10.
  •  Draven jest jednym z ośmiu bohaterów, którzy nie posiadają skalowania zdolności od mocy umiejętności. Pozostali to:  Darius,  Garen,  Olaf,  Riven,  Talon,  Vayne i  Zed.
  • Jego stylistyka zaczerpnięta została z postaci Kravena z komiksów o Spider-Manie.
  • Wygrał GameFAQs' Character Battle IX.
  • Kiedy  Draven zabije bohatera, uzyska specjalny efekt – deszcz ze złotymi monetami oraz oklaski ze strony "publiki". Jest to możliwe dzięki jego biernej umiejętności –  Liga Dravena.
  • Jego broń to "Podwójne Noxiańske Chwytne Toporangi" (połączenie nazwy toporu i bumerangu).

Cytaty Edytuj

  • Jest pierwszym bohaterem posiadający specjalne cytaty w czasie trwania  Powrotu i  Teleportu.
    • Gdy  Draven posiadał specjalne cytaty dla tych animacji, to  Darius był pierwszym posiadającym specjalną animację.
  • Jego prowokacja: "Kici kici, taś taś." jest nawiązaniem do polskiego filmu Poranek Kojota.
  • Posiada specjalne kwestie, kiedy złapie swój  Wirujący Topór oraz w trakcie złapania topora wrogiego odpowiednika.
  • Jego cytat wyboru: "Witam w League of Draven" stał się memem, polegającym na zastępowaniu innym bohaterom twarzy podobizną  Dravena.
  •  Draven w Centrum Uwagi posiada dużą ilość kwestii, które są nawiązaniami do rozgrywek e-sportowych, a dokładniej do komentatorów.
    • Dodatkowo jest to postać regularnie łamiąca zasadę czwartej ściany.
    • W swoich kwestiach używa słowa "Draven" 54 razy.
    • Kwestia "Warto było!" przy śmierci jest nawiązaniem do gracza, który zginął i jednocześnie zrobił coś, co go usatysfakcjonowało (np. kradzież  Barona Nashora).
    • To druga postać, która nawiązuje do realnej osoby: "Sjokz będzie nalegać na wywiad z Dravenem!". Pierwszą postacią był  Bot Nunu, który wspomniał o Phreaku.
    • Cytat "Łał! Nadciąga masa obrażeń!" nawiązuje do Phreaka – pracownika Riotu, który często używa określenia "Tons of Damage" (i odnosi się do  Mocy Trójcy).

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Jest młodszym bratem  Dariusa. Razem ta dwójka jest znana jako "Bracia Krwi" (z ang. "The Blood Brothers").
  • Zgodnie z informacją na jego oficjalnej stronie,  Draven na liście swoich przyjaciół ma samego siebie.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Draven, Wielki Oprawca06:31

Prezentacja Bohatera - Draven, Wielki Oprawca

Przypisy