FANDOM

Skórki Edytuj

  • Wściekły Mundo
  • TPA Mundo
  • Basenowy Mundo

Ciekawostki Edytuj

  •  Dr Mundo został zaprojektowany przez Fantasyworda – projektanta, który już nie jest związany z Riot Games. Pracował on także nad  Gangplankiem.
    • Był to czas, kiedy w Riocie bohaterowie powstawali w zawrotnym tempie, a sam  Dr Mundo powstał zaledwie w miesiąc.
    • Jego tymczasowym imieniem w trakcie projektowania było "Dr Mabuse" (pochodzące z niemieckiego horroru z 1922 roku).
      • Aktualne imię nawiązuje do Edmudno, jednego z artystów Riotu.
    • W początkowym projekcie był zszywańcem z części ciała różnych istot. Posiadał nogi jaszczura i kilka przeróżnych kończyn na plecach. Miał być czymś w rodzaju zbieracza, doktora, który się ulepszał poprzez przerabianie siebie w potwora.
      • Możliwe, że na bazie tych konceptów powstał  Viktor.
  • Jego pierwotną bronią były nożyce, a później duża ząbkowana piła. Nie działało ani nie wyglądało to jednak dobrze, więc zdecydowano się na tasak.
    • We wczesnej wersji im częściej rzucało się  tasakiem, tym szybciej można było użyć go ponownie. Stało się to tak potężnym narzędziem, że aż było jego superumiejętnością. Przypominało to  laser  Vel'Koza.
  • Głosu udziela mu Robert Tondera, który dubbinguje również  Garena,  Malphite'a i  Nasusa.
  • Słowo mundo w języku hiszpańskim, portugalskim oraz filipińskim oznacza świat.
  •  Dr Mundo może być nawiązaniem do postaci Dr Hyde'a z filmu Van Helsing.
  • Ikony  Agonia Ognia i  Masochizm były również widoczne w jego wcześniejszym modelu z czasów wczesnej bety. Dodatkowo ten model można było zobaczyć w trumnie  Tabu, Voodoo Shamana w jesiennej wersji Summoner's Rift.
  • Jego taniec został zainspirowany przez jeden z odcinków serialu telewizyjnego Dr House, w którym tytułowy bohater tańczy w rytm piosenki "Fight the Power". Porównanie można zobaczyć tutaj.
  • Organizm  Dr Mundo nie toleruje laktozy.
  •  Dr Mundo jest jednym z 5 bohaterów, którzy używają swojego zdrowia do korzystania z umiejętności. Pozostała czwórka to:  Aatrox,  Mordekaiser,  Vladimir i  Zac.
    • Jednakże jest jedyną postacią z całej piątki, która używa zdrowia również przy aktywacji superumiejętności –  Sadyzmu.

Cytaty Edytuj

  • Jeden z cytatów: "Mundo, (siorbanie) zmiażdżyć." może być odniesieniem do Hulka – postaci z uniwersum Marvela.
  • Słynny cytat  Dr Mundo: "Mundo chodzić gdzie chcieć." być może jest odniesieniem do kwestii Duke Nukema: "Idę tam, gdzie chcę i ja decyduję, gdzie idę."[1]
    • Dodatkowo ten zwrot jest popularny wśród społeczności League of Legends.
  • Wiele kwestii wykorzystanych w skórce  Prezes Mundo ma odniesienie do znanego filmu pt. Życie biurowe.
    • Cytat: "Mundo zjadać PIT-y." ma odniesienie do PIT-u – podatku płaconego w Polsce przez osoby fizyczne.

Skórki Edytuj

Przypisy

  1. "I go where I please, and I please where I go."