Dr Mundo

1,521stron na

Dr Mundo, Szaleniec z Zaun (wym. Doktor Mundo; Mundo) jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Zastrzyk Adrenaliny
Zastrzyk Adrenaliny

Dr Mundo regeneruje 0,3% maksymalnego zdrowia na sekundę.

Zastrzyk Adrenaliny to pół-ulepszenie.
Zatruty Tasak
Czas: 4 sek.
Koszt: 50 / 60 / 70 / 80 / 90 zdrowia
Zatruty Tasak

Aktywna: Dr Mundo rzuca tasakiem w linii, zadając obrażenia magiczne równe pewnej części aktualnego zdrowia pierwszemu trafionemu celowi i spowalniając go o 40% na 2 sekundy.

Raduje się też, patrząc, jak inni cierpią, więc każde udane trafienie zwraca mu połowe kosztu zdrowia lub pełny koszt, gdy cel zginie. Zatruty Tasak posiada minimalne obrażenia i limit obrażeń dla stworów i potworów.

  • Zasięg: 1000
  • Obrażenia magiczne: 15 / 17,5 / 20 / 22,5 / 25% aktualnego zdrowia przeciwnika
  • Minimalne obrażenia magiczne: 80 / 130 / 180 / 230 / 280
  • Limit obrażeń (stwory / potwory): 300 / 350 / 400 / 450 / 500

Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez NiezłomnośćNiezłomność BraumaBrauma i Ścianę WichruŚcianę Wichru YasuoYasuo .
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność.
  • Podobnie jak w przypadku innych umiejętności kosztujących zdrowie, Zatruty Tasak można rzucić z dowolną ilością zdrowia, ponieważ nie spadnie ona poniżej 1 pkt.
Dr. Mundo QVideo.ogv
Agonia Ognia
Czas: 4 sek.
Koszt: 10 / 15 / 20 / 25 / 30 zdrowia na sek.
Agonia Ognia

Przełączana: Gdy umiejętność jest aktywna, Dr Mundo traci punkty zdrowia, zadając obrażenia magiczne wrogom w pobliżu co 0.5 sekundy i otrzymuje redukcje osłabień

  • Średnica obszaru działania: 325
  • Obrażenia magiczne: 35 / 50 / 65 / 80 / 95 (+20% mocy umiejętności)
  • Redukcja osłabień: 10 / 15 / 20 / 25 / 30 %

Agonia Ognia to umiejętność obszarowa.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
  • Agonia Ognia posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Dr Mundo.
  • Podobnie jak w przypadku innych umiejętności kosztujących zdrowie, Agonię Ognia można rzucić z dowolną ilością zdrowia, ponieważ nie spadnie ona poniżej 1 pkt.
  • Maksymalna redukcja osłabień wynosi 85.67% na kilka sek., aby ją osiągnąć potrzeba:
  • Dr. Mundo WVideo.ogv
    Masochizm
    Czas: 5 sek.
    Koszt: 25 / 35 / 45 / 55 / 65 zdrowia (po wykonaniu ataku podstawowego)
    Masochizm

    Aktywna: Następny wyprowadzony atak podstawowy Dr Mundo zyskuje 25 jednostek premii do zasięgu oraz zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne równe % swojego maksymalnego zdrowia.

    • Łączny zasięg: 150
    • Obrażenia fizyczne: 3 / 3,5 / 4 / 4,5 / 5% swojego maksymalnego zdrowia.

    Dodatkowo Dr Mundo zyskuje premię do obrażeń ataku na 5 sekund zwiększającą się się o 1% za każdy 1% brakującego zdrowia.

    • Obrażeń ataku: 20 / 40 / 60 / 80 / 100
    • Dodatkowe obrażenia ataku: 0,2 / 0,4 / 0,6 / 0,8 / 1 (+1% brakującego zdrowia)
    • Maksymalna premia do obrażeń ataku: 40 / 80 / 120 / 160 / 200
    Obrażenia fizyczne zostaną zredukowane przez pancerz i tarcze.
    Nie aplikuje efektów czarów.Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak wręcz, w tym kradzież życia, BlaskBlask, a spowolnienie Lodowym MłotemLodowym Młotem nie jest osłabiane.
  • Masochizm resetuje licznik ataków podstawowych Dr Mundo.
  • Masochizm nie posiada czasu rzucania i nie przerywa pozostałych czynności Dr Mundo.
  • Podobnie jak w przypadku innych umiejętności kosztujących zdrowie, Masochizm można rzucić z dowolną ilością zdrowia, ponieważ nie spadnie ona poniżej 1 pkt.
  • Ilość premii do obrażeń ataku zmienia się wraz z utratą lub przyrostem zdrowia Dr Mundo.
  • Masochizm jest najmocniejszym ulepszeniem w grze, zwiększającym obrażenia ataku.
  • Dr. Mundo EVideo.ogv
    Sadyzm
    Czas: 100 / 85 / 70 sek.
    Koszt: 20% aktualnego zdrowia
    Sadyzm

    Aktywna: Dr Mundo poświęca część zdrowia, by zyskać premię do prędkości ruchu na 12 sekund. Dodatkowo ma przyspieszoną regenerację zdrowia.

    • Leczenie: 40 / 50 / 60% maksymalnej ilości zdrowia
    • Prędkość ruchu: 15 / 25 / 35%

    Dr. Mundo RVideo.ogv

    Wskazówki Edytuj

    • SadyzmSadyzm użyty w odpowiednim momencie może podpuścić przeciwników do zaatakowania cię, gdy nie mają dostatecznej siły ataku, żeby cię wykończyć.
    • Oblicze DuchaOblicze Ducha zwiększy wartość leczenia SadyzmuSadyzmu oraz zmniejszy czas odnowienia twoich umiejętności.
    • TasakiTasaki są potężnym narzędziem do zabijania neutralnych stworów. Zamiast wracać do bazy farmuj neutralne stwory do momentu, aż Sadyzm będzie gotowy do użycia.