Fandom

League of Legends Wiki

David "Volty" Abecassis

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

David "Volty" Abecassis pracuje obecnie dla Riot Games jako Projektant Gry League of Legends.

Biografia Edytuj

JarvanIVSquare old.png
Umiejętności: Biegłość w RTS +20, Design skupiony na "smaczkach" +10

David posiada B.S. w systemach symbolicznych na Uniwersytecie Stanford i był prezesem Stanford Gaming Society przez dwa lata. Podczas nauki w Stanford pracował nad poważnymi start-upami do Seriosity, badając przywództwo i zachowania społeczne w wieloosobowych grach online. Po studiach dołączył do analizującej rynek firmy EmSense, która opierała się na badaniach neurologicznych, gdzie analizował emocjonalne i poznawcze reakcje na gry i inne media. Kiedy tylko nie gra w League of Legends, David lubuje się w MMO, grach strategii czasu rzeczywistego, grach stołowych i kolekcjonerskich grach karcianych.

Umiejętność Specjalna Edytuj

Nie mam Czasu na Twoje Brednie: David nie posiada zdolności do słyszenia śmiesznych oświadczeń lub oczywistego trollowania, które zmuszają go do ignorowania ich, dzięki czemu może skupić się na krytycznych zadaniach. Ta umiejętność blokuje zaplikowanie wpływających na umysł spowolnień i ogłuszeń i za każdym razem, kiedy zadziała, zwiększa jego szybkość i prędkość mówienia o 50% na 4 sekundy.

Zaprojektowani bohaterowie Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki