FANDOM

Phreak

Phreak

David Turley, zwany inaczej Phreak, pracuje obecnie dla Riot Games jako Koordynator Społeczności League of Legends. Jest przede wszystkim znany jako narrator Prezentacji Bohaterów.

BiografiaEdytuj

FiddlesticksSquare
Pochodzący z zawodowej sceny Warcraft 3, David “Top 5 World” “Phreak” przyniósł dumę Północnej Kalifornii ze sobą. Znany jako Phreak w biurze Riotu, został poproszony przez byłego współlokatora swojego menadżera profesjonalnej drużyny, Davida Dunne, o zgłoszenie się na staż do Riot Games. Po zajęciu pierwszego miejsca w drabinie normalnych gier w grudniu 2009 i udowodnieniu, że potrafi mówić tak szybko podczas odwoływania się do League of Legends, został natychmiastowo zatrudniony i wyrobił sobie dobre imię w oczach wszystkich przywoływaczy Ligii.

Godne uwagi zwrotyEdytuj

Phreak & Trinity Force

Phreak i Moc Trójcy

Phreak znany jest z kilku typowych dla niego zwrotów, które stały się nieodzowną częścią kultury League of Legends.

  • Get on my Level (Osiągnijcie mój poziom): Phreak jest znany z wielu okrzyków bojowych na Polach Sprawiedliwości. Najciekawszym jego wykrzyknieniem jest nawoływanie przeciwników do "osiągnięcia jego poziomu". Powiedziawszy to, Phreak zdobywa pierwszą krew w około 40% swoich gier. 
  • I play this champion as a jungler (Grałem tym bohaterem w dżungli): W swoich prezentacjach bohaterów, Phreak deklaruje, że jest gotów zagrać każdym bohaterem jako dżunglerem.
  • Tons of Damage (Mnóstwo obrażeń): Phreak uwielbia zadawać mnóstwo obrażeń, zazwyczaj ze swojego ulubionego przedmiotu  Moc Trójcy.
  • Know to use terms such as (Wiedzieć jak/Potrafić stosować takie określenia jak): eksplodował, agresywny ruch i kilka innych.

CiekawostkiEdytuj

Phreak & Tons of Damage

Phreak - "Mnóstwo Obrażeń"

  • Zabawny Fakt – Phreak znany jest również tancerz amator. Poprzez jeden z jego filmów średnio-popularnym stał się zwrot "Mnóstwo Tanecznych Ruchów".
  • Phreak jest odpowiedzialny za za publikowane przez Riot filmy – prezentacje bohaterów oraz zapowiedzi patchów.
  • Phreak stał się fanowskim memem w League of Legends poprzez nadmiernie używane przez siebie hasło "tons of damage" w prezentacjach bohaterów oraz przez wybieranie niekonwencjonalnych dżunglerów. Jednym z najstarszych przykładów jest stara prezentacja  Sivir, w której polecał graczom wybrać na niej  Porażenie i  Chorągiew, by móc nią dżunglować albo prezentacja  Irelii, w której to stwierdza, że jest dobrym dżunglerem, choć w rzeczywistości sprawdzała się w tej roli poniżej normy. Od tamtego czasu Phreak znacznie poprawił swoje prezentacje bohaterów, ale wciąż odnosił się do tych memów w żartach.
    • Podobne do tego cytatu jest hasło "tons of heals" – polskie tony leczenia (użyte w prezentacji  Soraki) oraz "tons of armor" – tony pancerza (użyte w prezentacji  Brauma).
  • Nemezis Phreaka jest Opened, gracz, który grając  Poppy bezustannie go zabijał.

Zobacz równieżEdytuj