Fandom

League of Legends Wiki

David "Phreak" Turley

1,579stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Phreak.jpeg

Phreak

David Turley, zwany inaczej Phreak, pracuje obecnie dla Riot Games jako Koordynator Społeczności League of Legends. Jest przede wszystkim znany jako narrator Prezentacji Bohaterów.

BiografiaEdytuj

FiddlesticksSquare.png
Pochodzący z zawodowej sceny Warcraft 3, David “Top 5 World” “Phreak” przyniósł dumę Północnej Kalifornii ze sobą. Znany jako Phreak w biurze Riotu, został poproszony przez byłego współlokatora swojego menadżera profesjonalnej drużyny, Davida Dunne, o zgłoszenie się na staż do Riot Games. Po zajęciu pierwszego miejsca w drabinie normalnych gier w grudniu 2009 i udowodnieniu, że potrafi mówić tak szybko podczas odwoływania się do League of Legends, został natychmiastowo zatrudniony i wyrobił sobie dobre imię w oczach wszystkich przywoływaczy Ligii.

Godne uwagi zwrotyEdytuj

Phreak & Trinity Force.jpg

Phreak i Moc Trójcy

Phreak znany jest z kilku typowych dla niego zwrotów, które stały się nieodzowną częścią kultury League of Legends.

  • Get on my Level (Osiągnijcie mój poziom): Phreak jest znany z wielu okrzyków bojowych na Polach Sprawiedliwości. Najciekawszym jego wykrzyknieniem jest nawoływanie przeciwników do "osiągnięcia jego poziomu". Powiedziawszy to, Phreak zdobywa pierwszą krew w około 40% swoich gier. 
  • I play this champion as a jungler (Grałem tym bohaterem w dżungli): W swoich prezentacjach bohaterów, Phreak deklaruje, że jest gotów zagrać każdym bohaterem jako dżunglerem.
  • Tons of Damage (Mnóstwo obrażeń): Phreak uwielbia zadawać mnóstwo obrażeń, zazwyczaj ze swojego ulubionego przedmiotu Moc TrójcyMoc Trójcy.
  • Know to use terms such as (Wiedzieć jak/Potrafić stosować takie określenia jak): eksplodował, agresywny ruch i kilka innych.

CiekawostkiEdytuj

Phreak & Tons of Damage.jpg

Phreak - "Mnóstwo Obrażeń"

  • Zabawny Fakt – Phreak znany jest również tancerz amator. Poprzez jeden z jego filmów średnio-popularnym stał się zwrot "Mnóstwo Tanecznych Ruchów".
  • Phreak jest odpowiedzialny za za publikowane przez Riot filmy – prezentacje bohaterów oraz zapowiedzi patchów.
  • Phreak stał się fanowskim memem w League of Legends poprzez nadmiernie używane przez siebie hasło "tons of damage" w prezentacjach bohaterów oraz przez wybieranie niekonwencjonalnych dżunglerów. Jednym z najstarszych przykładów jest stara prezentacja SivirSivir, w której polecał graczom wybrać na niej PorażeniePorażenie i ChorągiewChorągiew, by móc nią dżunglować albo prezentacja IreliiIrelii, w której to stwierdza, że jest dobrym dżunglerem, choć w rzeczywistości sprawdzała się w tej roli poniżej normy. Od tamtego czasu Phreak znacznie poprawił swoje prezentacje bohaterów, ale wciąż odnosił się do tych memów w żartach.
    • Podobne do tego cytatu jest hasło "tons of heals" – polskie tony leczenia (użyte w prezentacji SorakiSoraki) oraz "tons of armor" – tony pancerza (użyte w prezentacji BraumaBrauma).
  • Nemezis Phreaka jest Opened, gracz, który grając PoppyPoppy bezustannie go zabijał.

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki