FANDOM

Rotacja bohaterów – wybrani bohaterowie, których można używać przez określony czas w walkach, nie musząc za nich wydawać ani Punktów Zasług ani Riot Points.

Rotacja Edytuj

Opis Edytuj

Podczas każdej rotacji jest dostępnych 14 postaci przez określony czas. Zazwyczaj trwa tydzień począwszy od wtorku, są jednak wyjątki, gdzie Riot Games wypuszcza znaczący patch lub nową zawartość. Czasami poprawia datę rotacji, dla przykładu w 9. tygodniu 1. Sezonu rotacja zaczęła się we wtorek, 7 września a nie dzień wcześniej (w przypadku serwera NA). Dodatkowo występują specjalne rotacje, które są powiązane z wydarzeniem bądź w ramach rotacyjnego trybu rozgrywki. Występuje również specjalna rotacja dla nowych graczy, którzy nie osiągnęli 6. poziomu.

Europejskie rotacje (EUW i EUNE) są wydawane wraz z rotacją w Stanach Zjednoczonych (NA) i zostają ogłoszone między godziną 19:00-22:00 polskiego czasu.

Nowi bohaterowie Edytuj

Kiedyś, każdy nowy bohater był umieszczany w rotacji w tygodniu ich wydania. Zmieniło się to jednak po wydaniu  Urgota, który został wydany 24 sierpnia 2010 roku, lecz pojawił się dopiero 7 września. Wtedy Riot zmienił swoją politykę ze względu na graczy, którzy zakupili nowych bohaterów szybciej od innych oraz mogli ich przetestować.

Na dzień dzisiejszy, nowi bohaterowie są umieszczani w rotacji trzy tygodnie po ich udostępnieniu (od wydania  Fiory).