Wikia

League of Legends Wiki

Darmowi bohaterowie

Dyskusja0
869stron na
tej wiki

Rotacja bohaterów - wybrani bohaterowie, których można używać przez określony czas w walkach, nie musząc za nich wydawać ani Punktów Zasług ani Punktów Riot..

Aktualna rotacja Edytuj

Darmowi bohaterowie
Tydzień 14 (22 kwietnia 2014)
AsheSquare IreliaSquare KarmaSquare MasterYiSquare NamiSquare PantheonSquare QuinnSquare VladimirSquare ZedSquare ZiggsSquare

Rotacja Edytuj

Podczas rotacji, 10 bohaterów jest dostępnych przez określony czas. Zazwyczaj rotacja bohaterów trwa tydzień, począwszy od wtorku, są jednak wyjątki, gdzie Riot Games wypuszcza znaczącą poprawkę lub nową zawartość. Czasami poprawia datę rotacji, dla przykładu w 9. tygodniu 1. sezonu rotacja zaczęła się we wtorek, 7 września a nie dzień wcześniej.

Europejskie rotacje (EUW i EUNE) są wydawane wraz z rotacją w Stanach Zjednoczonych (NA) i zostanie ogłoszona między godziną 20:00-22:00 polskiego czasu.

Nowi bohaterowie Edytuj

Kiedyś każdy nowy bohater był umieszczany w rotacji w tygodniu ich wydania. Zmieniło się to jednak po wydaniu UrgotSquare Urgota, który został wydany 24 sierpnia 2010 roku. Lecz pojawił się dopiero 7 września, ponieważ Riot zmienił swoją politykę ze względu na graczy, którzy zakupili nowych bohaterów szybciej od innych oraz mogli ich przetestować.

Na dzień dzisiejszy, nowi bohaterowie są umieszczani w rotacji trzy tygodnie po ich całkowitym wydaniu (od wydania FioraSquare Fiory).

Typy bohaterów Edytuj

Każdy bohater w rotacji posiada typ walki oraz strategii (Wojownik, Mag, itd.). Jednak wiele bohaterów można budować pod dowolny typ za pomocą Przedmiotów, Run itp. (Dla przykładu AlistarSquare Alistar może być on budowany jako Wsparcie, Obrońca lub Maga).

Każdy bohater jest umieszczony w jednym z "Typów". Aktualnie istnieje 6 typów bohaterów:

  • Mag: 28
  • Obrońca: 15
  • Strzelec Wyborowy: 17
  • Wojownik: 33
  • Wsparcie: 9
  • Zabójca: 15

Do tego bohater jest umieszczony również w przedziale cen oraz typie "Epickości":

  • Heroiczny (450 PZ): 11 Bohaterów
  • Epicki (1350 PZ): 21 Bohaterów
  • Legendarny:
    • 3150 PZ: 25 Bohaterów
    • 4800 PZ: 29 Bohaterów
    • 6300 PZ: 32 Bohaterów
    • 7800 PZ: (1 przez 7 dni, później tańszy o 1500 PZ)

Każdy czempion jest także dzielony na kategorie "Tier":

  • Tier 1 (260 RP): 11
  • Tier 2:
    • 585 RP: 21
    • 790 RP: 25
  • Tier 3:
    • 880 RP: 29
    • 975 RP: 32

Więcej od Wikii

Losowa wiki