Fandom

League of Legends Wiki

Darkin

1,579stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Aatrox concept 4.jpg

Darkin — starożytna rasa zamieszkująca RuneterręRuneterrę. W tej chwili pozostało jedynie pięciu, wiadomo o istnieniu trzech a wśród nich jest AatroxAatrox.

Historia Edytuj

Zarówno ich pochodzenie jak i historia do tej pory są nieznane. Wiadomo tylko, że żyje zaledwie pięciu przedstawicieli z czego trójka z nich jest znana światu. Jedyną informacją o ich egzystencji jest pojawienie się tajemniczej postacitajemniczej postaci w trakcie krwawych bitew, gdzie jedna strona jest przytłoczona przez drugą. Wtedy rozgrzani żołnierze rzucali się w wir walki, podczas której ogarniała ich niepohamowana żądza krwi. Miał dość duży wpływ na usytuowanie polityczne świata od tysięcy lat. Pojawiał się w DemaciiDemacii, NoxusieNoxusie, IoniiIonii, ShurimieShurimie i we FreljordzieFreljordzie. Często jest określany jako bohater, ale znikał tak szybko jak się pojawiał i nie ujawniał swojego prawdziwego celu.

Biologia Edytuj

Z wyglądu są humanoidami a jedną z wyróżniających się cech jest możliwość latania. Z tyłu są widoczne wypustki, które tworzą skrzydła podobne do nietoperzy. Są długowieczni i nie widać u nich odznak starzenia się. Posiadają umiejętność regeneracji zdrowia czy nawet zatrzymać śmiertelne obrażenia. Może jednak użyć tej zdolności raz na jakiś czas.

Ciekawostki Edytuj

  • Jedyny znany DarkinDarkin posiada żyjące ostrze, które odzwierciedla jego tytuł. Nie wiadomo jednak, czy to jest cecha wspólna rasy.
    • Według Eduardo Santangelo, Darkini to przerażające, żywe bronie, więc prawdopodobnie jest to ich cecha wspólna.[1]
  • AatroxAatrox uczestniczył w walce ProfileIcon0712.png Protektoratów z ProfileIcon0713.png Magokratami w Summoner's Rift, którzy są tam przedstawieni jako strona niebieska i czerwona.
    • W północnej części mapy znajduje się płaskorzeźba przedstawiająca dwie postacie stojące wokół kryształu. Dodatkowo niedaleko niej można odnaleźć sylwetkę Darkina.
  • KayleKayle i MorganaMorgana mogą być Darkinami ze względu na kilka cech podobnych (niepotwierdzone).
  • Istnieje teoria, że VarusVarus może należeć do tej rasy ze względu na swoją "żyjącą broń".
  • Na podstawie jednej z kwestii KledaKleda, Darkiny mogą być jednym z rodzai Demonów ("I nawet się nie upokorzył nazywając się demonem.").

Przedstawiciele Edytuj

Bohater Powiązania
Aatrox, Ostrze DarkinówAatrox, Ostrze Darkinów Jedyny znany przedstawiciel rasy

Bohaterowie powiązani Edytuj

Bohater Powiązania
Tryndamere, Król BarbarzyńcówTryndamere, Król Barbarzyńców Jedyny ocalały z masakry AatroxaAatroxa we FreljordzieFreljordzie

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki