Fandom

League of Legends Wiki

Daniel "ZenonTheStoic" Klein

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Daniel "ZenonTheStoic" Klein pracuje obecnie dla Riot Games jako Projektant Bohaterów gry League of Legends.

Profil Edytuj

ZenonTheStoicAvatar.png
Umiejętności: Zdezorientuj-Trolla +15

Daniel był początkowo zatrudniony jako koordynator społeczności na niemieckich forach League of Legends. Wkrótce potem zaczął shoutcstować konkursowe gry podczas Dremhack i kilku innych turniejów. Ostatecznie awansował do działu projektowania, gdzie współpracował ze znajomymi projektantami nad kilkoma różnymi bohaterami (wykonując pomniejsze prace), zanim w końcu mógł stać się pełnoprawnym projektantem.

Przed dołączenie do Riot, Daniel dorastał w Niemczech, ale emigrował do Irlandii, kiedy uznał, że Niemcy nie lubią piwa wystarczająco mocno. Jako mistrz kamuflażu, był znany za podszywanie się pod specjalistyczne wsparcie klienta i specjalistę od kontroli jakości w czasach wielkiego zagrożenia. W tych dniach przeważnie przywdziewał swój kostium Napoleona, gdy tylko chciał dezorientować trolli. Marzył o dniu, gdy o League of Legends będzie się nauczać w szkole jako o eSporcie, będą ligi młodzieżowe i letnie obozy, a on będzie mógł założyć strój trenera i krzyczeć na dzieciaki, które budują AP WarwickaWarwicka.

Umiejętność Specjalna Edytuj

Pusty Umysł: Daniel skupia się na nicości, promieniując spokojem podobnym do Zen i szczęściem. Kiedy używa swojej zdolności, inspiruje wszystkich dookoła do zwolnienia i rozważenia swoich działań. Po trzech sekundach wybucha dzikim krzykiem, uderzając każdego w pobliżu o 9001 punktów obrażeń.

Zaprojektowani bohaterowie Edytuj

Obecne prace Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki