Fandom

League of Legends Wiki

Czarodziejki Gwiazd

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

CzG - strona tytułowa.jpg
„Wszechświat zrodził się ze światła Pierwszej Gwiazdy na początku czasu. Powstały pierwsze światy, a wraz z nimi wojowniczki obdarzone światłem Pierwszej Gwiazdy. Obrończynie te są święcącymi jasno supernowymi, lecz ich los jest już przesądzony. Zakończą swój żywot tak gwałtownie, jak płoną. To Czarodziejki Gwiazd.”

Czarodziejki Gwiazd jest to seria skórek w alternatywnym uniwersum League of Legends.

Członkinie Edytuj

Star Guardian Lore 04.jpg

Infografiki Edytuj

Janna Edytuj

CzG Janna - infografika.jpg
„Czarodziejka może umrzeć, lecz jej duch zawsze pozostaje żywy.”

Jinx Edytuj

CzG Jinx - infografika.jpg
„Przez to cholerne światło dostaję migreny! Po prostu pokaż mi, co trzeba wysadzić.”

Lulu Edytuj

CzG Lulu - infografika.jpg
„Pozdrowienia od światła. Z nami nie musisz się niczego obawiać.”

Lux Edytuj

CzG Lux - infografika.jpg
„Dopóki żyję, będę chronić światło.”

Poppy Edytuj

CzG Poppy - infografika.jpg
„Jestem żołnierzem, nie zbawicielem. Zejdź mi z drogi, mam robotę do wykonania.”

Legendy Edytuj

Powołanie Edytuj

Star Guardian Lore 01.jpg
„Czarodziejka Gwiazd gaśnie, jej moc rodzi się na nowo w innych obrończyniach. Czarodziejki Gwiazd wybierane są ze względu na ich siłę i wytrwałość, lecz przede wszystkim z powodu ich odwagi. Gdy gdzieś na świecie toczy się walka, do której wezwano kilka Czarodziejek Gwiazd, jest to wyjątkowo zły omen.”

Zmiana światów Edytuj

Star Guardian Lore 02.jpg
„Czarodziejki Gwiazd muszą zaznajomić się z tradycjami i zwyczajami planety, aby mogły pojawić się wśród jej mieszkańców, nie wzbudzając żadnych podejrzeń co do ich prawdziwej natury. Pomaga to także umocnić więź pomiędzy drużynami młodych Czarodziejek Gwiazd.”

Roztrzaskanie Edytuj

Star Guardian Lore 03.jpg
„Czarodziejki Gwiazd obdarzone są niewyobrażalną mocą, lecz ich służba trwa całe życie. Jest to życie objęte brzemieniem odpowiedzialności i katastrofalnych konsekwencji. Mimo że zdarza się to bardzo rzadko, Czarodziejka Gwiazd może porzucić los obrońcy. Jednakże konsekwencje takiej decyzji odbiją się echem po całym wszechświecie i poza nim.”

Paląca Jasność Edytuj

Star Guardian Lore 05.jpg
„Czarodziejki Gwiazd są w stanie pokonać ciemność, która rozprzestrzenia się po całym świecie, jeśli tylko będą trzymać się razem. Trzymając się razem, będą walczyły, lecz osobno czeka ich upadek.”

Burning Bright (Muzyka League of Legends)01:48

Burning Bright (Muzyka League of Legends)

Quiz Edytuj

LuxLux Edytuj

„Jesteś naturalnym przywódcą, który doskonale potrafi motywować ludzi. Najlepiej czujesz się w grupie i zawsze starasz się, aby wszyscy byli usatysfakcjonowani. Gdy stajesz przed wyzwaniem, zachowujesz spokój i jesteś osobą, do której inni zwracają się o pomoc. Skupiasz się na pomaganiu innym, przez co często nie masz dla siebie czasu, ale nie widzisz w tym problemu. Twoje kocie imię: Gwiazdeczka.”

JinxJinx Edytuj

„Posiadasz duszę buntownika i pragniesz wolności za wszelką cenę. Potrzebujesz czasu, aby przekonać się do ludzi, ale gdy zyskasz znajomego, zrobisz wszystko, aby go chronić. Denerwuje cię, gdy inni próbują kierować twoim życiem, a rutyna jest dla ciebie nudna. Czasami w siebie wątpisz, ale twoi przyjaciele wierzą, że osiągniesz wspaniałe rzeczy. Połykasz gumę do żucia prawdopodobnie częściej, niż powinno się to robić.”

JannaJanna Edytuj

„Jesteś głosem rozsądku, który stara się pomóc innym odnaleźć swoją drogę. Jesteś osobą powściągliwą w większych grupach, ale zawsze będziesz bronić tego, w co wierzysz. W twoim życiu było wiele mrocznych chwil, i z tego względu zawsze starasz się doceniać jaśniejsze dni. Trzymasz się z niewielką grupą przyjaciół, którzy zawsze mogą zwrócić się do ciebie z prośbą o pomoc lub po prostu porozmawiać.”

LuluLulu Edytuj

„Jesteś marzycielem, który widzi piękno we wszystkim. Często przychodzą ci do głowy rzeczy, którymi dzielisz się poprzez rysowanie, pisanie lub inne rodzaje sztuki. Nie potrzebujesz dużego grona przyjaciół i odnajdujesz szczęście, gdy przebywasz z tymi, którzy cię rozumieją. Ludzie mogą uważać cię za osobę roztrzepaną i nieuważną, ale w rzeczywistości zajmujesz się badaniem światów istniejących w twoim umyśle. Uważasz, że pingwiny potrafią latać, ale są strasznymi leniami.”

PoppyPoppy Edytuj

„Jesteś osobą o żelaznej woli, która nigdy nie rezygnuje z czegoś, w co wierzy. Możesz sprawiać wrażenie osoby chłodnej lub nieuprzejmej, ale w głębi duszy chcesz, aby ludzie cię lubili. Gdy skupisz się na czymś, praktycznie nic nie jest w stanie cię zniechęcić. Lubisz przeżywać przygody z przyjaciółmi, ale nie boisz się także robić tego samotnie.”

Ciekawostki Edytuj

  • Czarodziejka Gwiazd LuxCzarodziejka Gwiazd Lux jest pierwszą skórką wydaną z tej serii.
  • Cała seria ma duże nawiązanie do mangi i anime z gatunku mahō-shōjo (magical girl; czarodziejki). Między innymi do:
  • Możliwymi głównymi wrogami Czarodziejek są Dzieci PustkiDzieci Pustki i/lub skórki z serii Mroczna Gwiazda (ThreshThresh i VarusVarus).
    • Być może skórki Astronauci (TeemoTeemo i NautilusNautilus) są w obecni tym samym uniwersum (Astronautę TeemoAstronautę Teemo widać na tle obrazka PoppyPoppy oraz mają powiązania z serią Mroczna Gwiazda).
  • Tylko trzy postacie mają towarzysza:
  • Przed zostaniem Czarodziejką Gwiazd, każda musi przeczytać i zaakceptować kontrakt.
    • Jednak JinxJinx go nie czytała lub nie pamięta, gdyż: "Ta... Szkoda czasu."
  • Nie wiadomo jak/czy Gwiezdne SmokiGwiezdne Smoki mają coś wspólnego z tą grupą i ich legendą Pierwszej Gwiazdy.
  • W celu odblokowania ikony Znak Czarodziejki Gwiazd, należało wypełnić przed 21 października 2016 roku specjalny quiz.
  • Występują dwie wersje językowe teledysku: angielska Burning Light oraz japońska 〜命のキラメキ〜 (ang. tłumaczenie: Endless Starlight).
    • Angielska wersja została napisana przez Eda Brenneisena.

Media Edytuj

Czarodziejki Gwiazd - ekran logowania01:18

Czarodziejki Gwiazd - ekran logowania

Endless Starlight 〜命のキラメキ〜(Full ver.)03:50

Endless Starlight 〜命のキラメキ〜(Full ver.)

Zwiastun Skórek - Czarodziejki Gwiazd01:08

Zwiastun Skórek - Czarodziejki Gwiazd

Zobacz także Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki