FANDOM

Historia Edytuj

Aktualna Edytuj

Śmierć z przestworzy!
Gdy  Heimerdinger oraz jego yordlowi przyjaciele wyemigrowali do  Piltover, całkowicie poświęcili się nauce. Niezwykle szybko dokonali przełomowych odkryć na rzecz techmaturgicznej społeczności. Braki w posturze nadrabiali przedsiębiorczością. Corki zyskał przydomek Dzielnego Bombardiera po próbnym locie jednym z tych wynalazków – innowatorskim Rozpoznawczym Operacyjnym Frontowcem Latającym; powietrznym pojazdem szturmowym, który stał się głównym wsparciem sił  Bandle City Expeditionary Force (BCEF). Razem ze swoim szwadronem, Screaming Yipsnakes, Corki szybuje po przestworzach Valoran, badając teren oraz wykonując powietrzne akrobacje ku uciesze przyglądających się z dołu widzów.

Corki jest najbardziej szanowanym członkiem Screaming Yipsnakes, który zasłynął niesłychanym opanowaniem podczas ostrzału oraz graniczącą z szaleństwem odwagą. W trakcie służby uczestniczył w wielu misjach i często zgłaszał się na ochotnika do zadań wymagających przedostania się za linię wroga i zebrania informacji wywiadowczych lub dostarczenia wiadomości. Niebezpieczeństwo przyprawiało go o dreszczyk emocji, a walki powietrzne z samego rana napawają go dobrym nastrojem. Corki, który jest kimś więcej niż tylko asem przestworzy, dokonał kilku modyfikacji swojej maszyny. Wyposażył ją w arsenał broni, choć niektórzy twierdzą, że ma ona raczej wartość estetyczną, a nie funkcjonalną. Gdy ustały otwarte działania wojenne, Corki został niejako zmuszony do przejścia na emeryturę, co odebrał jako „zgaszenie silników i podcięcie skrzydeł”. Próbował zadowolić się akrobacjami lotniczymi i przelotami przez wąwozy, ale bez unoszącego się w powietrzu dookoła zapachu prochu, to już nie było to samo.

Stara Edytuj

Po tym, gdy  Heimerdinger oraz jego yordlyjscy przyjaciele wyemigrowali do  Piltover, całe swoje życie poświęcili nauce. Bardzo szybko techmaturgiczna społeczność zawdzięczała im przełomowe odkrycia. Braki w posturze nadrabiali przedsiębiorczością. Corki zyskał przydomek Dzielnego Bombardiera po testowym locie jednym z tych wynalazków – innowatorsko zaprojektowanym Rozpoznawczym Operacyjnym Frontowcem Latającym, powietrznym pojazdem szturmowym, który stał się głównym wsparciem  Bandle City Expeditionary Force (BCEF). Razem ze swoim szwadronem – Screaming Yipsnakes – Corki penetruje przestworza nad Valoran, badając krajobraz oraz wykonując powietrzne akrobacje ku uciesze widzów.

Corki jest najbardziej szanowanym członkiem Screaming Yipsnakes, który zasłynął niesłychanym opanowaniem podczas ostrzału oraz odwagą, która ociera się o szaleństwo. Także przed przystąpieniem do League dzielnie służył, często zgłaszając się na ochotnika do misji wymagających wypuszczenia się na tyły wroga, których celem było zebranie informacji wywiadowczych lub dostarczanie wiadomości za strefę walki. Niebezpieczeństwo przyprawia go o dreszczyk emocji, a walki powietrzne z samego rana napawają go dobrym nastrojem. Corki, który jest kimś więcej niż tylko mistrzem przestworzy, dokonał kilku modyfikacji swojej maszyny. Wyposażył ją w arsenał broni, choć niektórzy twierdzą, że ma ona raczej wartość estetyczną, a nie funkcjonalną. Gdy w następstwie porozumienia League ustały niekontrolowane walki, Corki czuł, że został zmuszony do przejścia na emeryturę oraz że „zgaszono mu silniki i podcięto skrzydła”. Próbował zapełnić sobie czas akrobacjami lotniczymi i przelotami przez kaniony, ale bez unoszącego się w powietrzu zapachu prochu to już nie było to samo. Nic dziwnego, że kiedy Heimerdinger dołączył do League of Legends, Corki poszedł w jego ślady. Chciał wystawić swoją siłę na próbę i stanąć do walki z najlepszymi zawodnikami.

Nadlatuje Corki – śmierć przestworzy!

Przypisy