FANDOM

Skórki Edytuj

  • Klasyczny Cho'Gath
  • Koszmarny Cho'Gath
  • Cho'Gath Dżentelmen

  • M. W. Cho'Gath Prime

Ciekawostki Edytuj

  • Został zaprojektowany przez Ezreala i Guinsoo.
  • Głosu udziela mu Jakub Wieczorek, który dodatkowo podkłada głos HecarimowiHecarimowi, PantheonowiPantheonowi, RengarowiRengarowi i SingedowiSingedowi.
  • Nazwa Cho'GathCho'Gath prawdopodobnie pochodzi od "Shoggotha", nieziemskiego potwora z dzieł H. P. Lovecrafta. Oba są podobne w tym, że przebywają w obcych światach (Valoran/Ziemia), lecz poza tym nie mają żadnych podobieństw. Inną możliwością jest to, że inspiracja została zaczerpnięta od Ku'Gatha – demona z uniwersum Warhammera 40K. Obaj mają zbliżone nazwy, pochodzą z innego wymiaru – Pustki – oraz są dużych rozmiarów potworami.
  • Taniec Cho'GathaCho'Gatha jest identyczny z tańcem Myszki Miki w programie Fantasmic! w Disneylandzie.
  • Cho'GathCho'Gath i SkarnerSkarner mają najwyższy wskaźnik podstawowych obrażeń na 18. poziomie – 130.
  • Przed 3. sezonem, ikona używana do określenia identyfikacji Nieustępliwości była identyczna co ikona Migbłystalne KolceMigbłystalne Kolce.
  • Migbłystalne KolceMigbłystalne Kolce Cho'GathaCho'Gatha rosną wraz z poziomem UcztyUczty.
  • Ikona Cho'GathaCho'Gatha – Stara ikona UcztaUczta pokazuje wnętrze paszczy, która jest podobna do Ksenomorfa z uniwersum Obcy.
  • Cho'GathCho'Gath mógł być inspirowany popularną japońską serią filmów, Godzilla jako pierwsza forma Destroyaha.
  • Cho'GathCho'Gath ma kilka podobieństw do Malebolgii i Violatora z serii Spawn.
  • Riot stworzył minigrę flashową pt. "Cho'Gath Eats The World" na Prima Aprilis w 2013 roku.
  • Na swoim nowym portrecie Cho'GathCho'Gath miażdży wojowników o wyposażeniu podobnym do ekwipunku PantheonaPantheona. Prawdopodobnie są to Rakkorianie.
  • Jako jedyna postać z Pustki ma w drugim członie imienia cztery litery (pozostali mają trzy).
  • Jeżeli przeciwnik będzie miał wystarczająco mało zdrowia, to wokół niego pojawią się kolce pokazujące, że Cho'GathCho'Gath może zjeść przeciwnika.

Cytaty Edytuj

  • "Ohhh, tkamy splątane sieci." ma odniesienie do podobnej kwestii w poemacie Marmion szkockiego poety Sir Waltera Scotta.
    • EliseElise ma podobną kwestię: "Ha, zawiłe sieci, które tkamy."
  • Cytat: "Nie, nie czaję się nocą pod łóżkiem, głupcze." ma związek do cytatu ThreshaThresha: "To ja kryję się pod łóżkami." i oba odnoszą się do Bogeymana (Bobo w słowiańskich wierzeniach).
  • Kiedy Cho'GathCho'Gath użyje UcztyUczty, wtedy wypowie jedną z trzech wersji kwestii: "Omnomnomnom". Jest to bliskie nawiązanie do Ciasteczkowego Potwora, dziecięcej postaci z Ulicy Sezamkowej.
    • Również jego dwa żarty ten odnoszą się do bajkowej postaci.
  • Cho'Gath DżentelmenCho'Gath Dżentelmen ma wiele kwestii mocno różniące się od klasycznego Cho'GathaCho'Gatha.
    • Kwestia: "Odgryzę ci nogi!" jest odniesieniem do brytyjskiej grupy komediowej z filmu Monthy Pythona Monthy Python i Święty Graal, gdzie Czarny Rycerz wypowiada tą kwestię, kiedy zostaje pokonany i rozczłonkowany przez Króla Artura.
    • Zdanie: "Lubię kiedy ktoś walczy z uśmiechem na twarzy." ma odniesienie do cytatu wypowiedzianego przez Winstona Churchilla.
    • "W tych czasach można przetrwać wszystko, poza śmiercią." to cytat dziewiętnastowiecznego autora i poety Oscara Wilde'a.
  • Cytat M. W. Cho'Gatha Prime'aM. W. Cho'Gatha Prime'a: "Maksymalny Cho'Gath." ma podobne odniesienie do serii Crysis.
    • Jedna z kwestii w trakcie odradzania: "Rozwiązano problem niebieskiego ekranu." ma bliskie nawiązanie do błędu krytycznego, który występuje w komputerach osobistych, gdzie tło jest koloru niebieskiego.
  • M. W. Cho'Gath PrimeM. W. Cho'Gath Prime dzieli kwestię "Moja moc nie ma granic" z SyndrąSyndrą

Skórki Edytuj

  • Cho'GathCho'Gath jest jedynym Czempionem posiadającym dwie (nieustannie dostępne) skórki klasy legendarnej.
  • Klasyczny Cho'GathKlasyczny Cho'Gath:
    • W tym temacie była dyskusja o przyczynach anulowania OmenaOmena. Zileas odpowiedział, że w spotkaniu dotyczących skórek, ktoś rzucił hasło skórka "Japońska Uczennica" lub "Magiczna Dziewczyna" dla Cho'GathaCho'Gatha oraz że poparł jego utworzenie.
    • Na swoich dawnych ikonach umiejętności miał ciemnoszarą skórę, białe rogi i niebieskie oczy - chociaż poza tym wyglądał zupełnie inaczej (fioletowe i czerwone barwy, zielonożółte oczy).
      • Może to pokazywać dawne koncepty owego Bohatera, gdzie miał inne barwy.
  • Koszmarny Cho'GathKoszmarny Cho'Gath:
    • Swoim wyglądem przypomina Ksenomorfa z serii Obcy.
  • Cho'Gath DżentelmenCho'Gath Dżentelmen:
    • Ubraniem i sposobem mówienia reprezentuje dżentelmenów z XIX wieku.
    • Był też pierwszą legendarną skórką, która posiadała zmieniony głos niż klasyczny.
    • Kiedy przeszło się całą mini grę "CETW" (Cho'Gath Eats The World), odblokowywano wyższy poziom trudności w postaci tej skórki.
  • Cho'Gath z Loch NessCho'Gath z Loch Ness:
  • Jurajski Cho'GathJurajski Cho'Gath:
    • W tle jego portretu widnieje transparent z napisem "Cho'Gath Rules" (Cho'Gath Rządzi) i jest związany z filmem Park Jurajski.
    • Dzieli temat z Kog'MawemKog'Mawem.
  • M. W. Cho'Gath PrimeM. W. Cho'Gath Prime:
    • Został stworzony przez Kreatora ViktoraKreatora Viktora i określony jako Czołg Bojowy.
    • Dzieli temat Maszyn Wojennych (M. W.) wraz z Kog'MawemKog'Mawem, SkarneremSkarnerem, UrgotemUrgotem, Vel'KozemVel'Kozem i XerathemXerathem.
    • Na jego spoilerowym obrazku ukazujący jego plan, w prawym górnym rogu można zobaczyć ciąg liter z góry do dołu: XERXER, URGURG, SKASKA, MAWMAW i ANV. Być może to lista skórek wchodzący w skład tematu Maszyn Wojennych.
      • Nie wiadomo czy ostatni skrót odnosi się do AniviiAnivii.
      • Na kilku różnych obrazkach widać niezidentyfikowaną postać w postaci latającej płaszczki (widać go również na ekranie w animacji logowania Kreatora ViktoraKreatora Viktora).
    • Skórka posiada kilka elementów podobnych do Machinedramona z serii Digimon.
    • Jest minibossem w flashowej minigrze: "Cho'Gath Eats The World" w Tokio.
    • Na schemacie, jego Dziki WrzaskDziki Wrzask jest emitowany przez "451 Eksawatowe Osmosoniczne Głośniki". Jeden eksawat to 1,000,000,000,000,000,000 watów, dla przykładu: 451 eksawatów to jak prawie 2600 obrotów Ziemi wokół Słońca, w 1 sekundzie wydziela więcej energii niż 2000 bomb carowych lub 100 gigaton TNT.
  • Prehistoryczny Cho'GathPrehistoryczny Cho'Gath:

Relacje Edytuj

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Cho'Gath, Postrach Pustki07:56

Prezentacja Bohatera - Cho'Gath, Postrach Pustki

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki