FANDOM

Historia Edytuj

Krótka Edytuj

Twa dusza będzie pokarmem dla Pustki!
Od momentu, w którym Cho'Gath pierwszy raz wynurzył się na ostre światło słońca  Runeterry, napędza go najczystszy i niezaspokojony głód. Cho'Gath jest przykładowym wyrazem żądzy  Pustki do pożerania wszystkiego, co żyje, a jego skomplikowana biologia szybko przetwarza materię na rozrost ciała, zwiększając masę i gęstość mięśni lub czyniąc jego zewnętrzny pancerz twardym jak diament. Kiedy rośnięcie nie pasuje pomiotowi Pustki, wymiotuje nadmiar materiału pod postacią ostrych jak brzytwa kolców, które przebijają ofiary, przygotowując je na późniejszą ucztę.

Długa Edytuj

Między wymiarami, między światami istnieje pewne miejsce. Dla niektórych znane jest jako Zewnętrze, dla innych z kolei jako Nieznane. Lecz ci, których wiedza sięga dalej, nazywają je  Pustką. Nazwa jest myląca, gdyż Pustka nie jest bezludna. W rzeczywistości jest domem dla niedających się opisać istot – tak strasznych, że ludzki umysł nie jest w stanie ich pojąć. Cho'Gath jest urodzonym w Pustce stworzeniem, którego natura jest tak podła, że większość osób nie śmie nawet wypowiedzieć jego imienia. Jemu podobni nieustannie poszukują szczeliny w ścianach dzielących wymiary, przez którą mogliby się dostać do  Runeterry. A tam mogliby odwiedzić swój osobisty, makabryczny raj na ziemi. Nazywani są Dziećmi Pustki. Istoty te są tak pradawne i przerażające, że zniknęły z kart historii. Krążą pogłoski, że w innych światach Dzieci Pustki dowodzą ogromnymi armiami przerażających stworów. Z Runeterry wygnała je ponoć potężna magia, która zaginęła w czasach antycznych.

Jeśli historie te nie są tworem wyobraźni, to towarzyszące im plotki o spodziewanym powrocie Dzieci Pustki muszą być równie prawdziwe. Nawet w tej chwili coś mrocznego stąpa w Icathii. Cho'Gath – pozaziemska istota, napastliwa i agresywna – sprawia, że wszyscy, może za wyjątkiem najodważniejszych śmiałków, kulą się ze strachu. Cho'Gath wydaje się żywić ofiarami, rosnąc i puchnąc podczas każdej krwawej uczty. Najgorsze jednak jest to, że stwór jest inteligentny. Potwornie inteligentny. Lepiej nie myśleć o tym, co jeszcze może się czaić w głębinach Pustki...

Stara Edytuj

Między wymiarami, między światami istnieje pewne miejsce. Niektórzy nazywają je Nieznanym, inni z kolei Zewnętrznym. Lecz ci, którzy wiedzą, czym jest naprawdę, nazywają je  Pustką. Nazwa jest myląca, gdyż Pustka nie jest bezludna. W rzeczywistości jest domem dla niewyobrażalnych istot – tak strasznych, że ludzki umysł odrzuca fakt ich istnienia. Cho'Gath jest urodzonym w Pustce stworzeniem, którego natura jest tak okrutna, że większość osób nie śmie nawet wypowiedzieć jego imienia. Jego towarzysze nieustannie szukają w murach między wymiarami szczeliny, przez którą mogliby dostać się do  Runeterry. Tam byliby w stanie stworzyć swój osobisty raj horroru na świecie. Nazywani są Dziećmi Pustki. Istoty te są tak pradawne i tak przerażające, że zniknęły z kart historii. Krążą pogłoski, że na innych światach Dzieci Pustki dowodzą ogromnymi armiami przerażających stworów. Ponoć z Runeterra wygnała je potężna magia, która zaginęła z biegiem czasu.

Jeśli takie historie są prawdziwe, to plotki, które im towarzyszą, także okażą się prawdą, a Dzieci Pustki jeszcze tu wrócą. Nawet teraz, coś ciemnego kryje się w Icathii i wypacza przywołujące rytuały League, wysyłając Cho'Gatha. Jest to kosmiczny stwór, złowrogi i bezlitosny. Jego widok sprawia, że wszyscy, za wyjątkiem najodważniejszych śmiałków, kulą się ze strachu. Cho'Gath żywi się swoimi ofiarami, rosnąc i puchnąc podczas krwawej uczty. Co gorsza, stwór ten jest inteligentny, co tym bardziej zadziwia ludzi, którzy zastanawiają się, jak można takiego potwora ujarzmić. Na szczęście, siła przywoływania League of Legends okiełznała Cho'Gatha, który teraz służy im wyłącznie. Właśnie tutaj przywoływacze używają umiejętności Cho'Gatha, Dziecka Pustki, decydując o losach Runeterry. Postrach Pustki dobrze wie, jaka przyszłość czekałaby Runeterrę, gdyby tylko dostał wolną rękę.

Niedola spowije dzień, w którym Cho'Gath znudzi się League.

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Cho'Gath/historia