Fandom

League of Legends Wiki

Camille (skórki i ciekawostki)

< Camille

1,536stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Skórki i ciekawostki

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

  • Jest ostatnią bohaterką wydaną w 2016 roku.
  • Jej wydanie miał również wpływ na aktualizację historyczną PiltoverPiltover.
  • Głosu CamilleCamille udzieliła Izabela Bukowska-Chądzyńska, która dubbinguje także ShyvanęShyvanę i ZyręZyrę.
  • W trakcie tworzenia miała kilka nicków: Lady Em, Szara Pani, Lewa Ręka Piltover, Szturmowiec czy Mary Poppins-cyborg z MI6.
  • Jej imię pochodzi z języka francuskiego, a dokładniej od: Camilla, Camillus.
    • Polskim odpowiednikiem tego imienia jest Kamila.
    • W języku łacińskim, Camille oznaczało sługę świątynnego i było kiedyś używane jako określenie młodego sługę kapłana bądź kapłanki w starożytnym Rzymie.
  • Jej taniec to breakdance.
  • Jest pierwszą postacią po wydanym około trzy lata wcześniej YasuoYasuo, która nie została zapowiedziana poprzez animowany filmik.

Historia Edytuj

  • W tej chwili ma około 80 lat, ale ze względu na ulepszenia hextechowe powstrzymała proces starzenia.
  • Jej babcia mogła być tą samą postacią wspomnianą w Sennej Pieśni SkarneraSkarnera.
  • Przez wielu jest nazywana jako Szara Pani ze względu na jej wygląd.
    • Szara Pani to święta patronka czcicieli Wielkiej Ewolucji.
  • Opowieść Najsłabsze Serce dzieje się przed wydarzeniami z komiksu Przerwanie Więzi.

Cytaty Edytuj

  • Jest pierwszą bohaterką, która posiada specjalne kwestie odnoszące się do zabicia określonych postaci kilka razy z rzędu czy po użyciu określonego przedmiotu.
  • KlasycznaKlasyczna:
    • Kiedy zabije WarwickaWarwicka, wtedy powie: "Nie wszystkie psy idą do nieba." — jest to silne nawiązanie do filmu z podobnym tytułem.
    • Kwestia po zabiciu Ryze&#039;aRyze'a: "Nożyczki biją papier." jest nawiązaniem do gry papier, kamień i nożyce.
    • Foyer w cytacie: "Lepiej wyglądałbyś jako dywan w moim foyer." to duże i rozległe pomieszczenie w budynku teatru, opery bądź filharmonii.
  • Cyber CamilleCyber Camille:
    • Kwestia: "Cała wasza baza należy do nas." jest mocnym nawiązaniem do słynnej angielskiej "frazy": All your base are belong to us, która nawiązuje do błędnego tłumaczenia kwestii z gry video Zero Wing.
    • Cytat: "Przyjęto wiersz polecenia - Zabić Myślnik Dziewięć." jest nawiązaniem do komendy kill -9 – rodzaju polecenia, które powoduje zamknięcie akcji w specyfikacji PID.
    • Sądząc po specjalnych prowokacjach dla serii Cyber, PROJEKTPROJEKT czy Mecha Zero SionaMecha Zero Siona można przypuścić, że wszystkie serie (wraz z Wielką EwolucjąWielką Ewolucją) są w tym samym alternatywnym uniwersum w przyszłości.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Jej rodzina stoi na straży harmonii między PiltoverPiltover a ZaunemZaunem, aby metropolia mogła normalnie funkcjonować.

Filmy Edytuj

Prezentacja bohatera - Camille05:50

Prezentacja bohatera - Camille

Camille - ekran logowania03:27

Camille - ekran logowania

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki