Fandom

League of Legends Wiki

Camille

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

„To nieuniknione.”  p
Ten artykuł lub sekcja zawiera informacje dotyczące nadchodzącej zawartości.
  • Może zawierać niedokładne dane lub spekulacje.
  • Podane informacje mogą jeszcze ulec zmianie.
Proszę usunąć szablon gdy zawartość zostanie wydana.

Camille, Stalowy Cień (wym. Kamill) jest nadchodzącą bohaterką w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Defensywa Adaptacyjna (Bierna)

Camille.Defensywa Adaptacyjna.png

Podstawowe ataki Camille przeciwko bohaterom dają jej tarczę, która pochłania główny typ obrażeń, jakie zadaje zaatakowany przeciwnik. Siła tarczy zwiększa się w zależności od maksymalnego zdrowia Camille.

Protokół Precyzji (Q)

Camille.Protokół Precyzji.png

Kolejny podstawowy atak Camille tnie wroga, zadając dodatkowe obrażenia fizyczne oraz przyznając krótkotrwałą premię do prędkości ruchu. Camille przez chwilę po pierwszym użyciu może użyć Defensywy Adaptacyjnej ponownie, by wyprowadzić jeszcze jeden atak. Jeśli nie zrobi tego natychmiast, drugi atak zada dodatkowe obrażenia, a część z nich zostanie zadana jako obrażenia nieuchronne.

Taktyczne Podcięcie (W)

Camille.Taktyczne Podcięcie.png

Camille zbiera energię, którą następnie wysyła do przodu na obszarze stożka, zadając obrażenia wszystkim trafionym celom. Wrogowie znajdujący się w zewnętrznej części trafionego obszaru zostają znacznie spowolnieni i otrzymują dodatkowe obrażenia, zależne od ich maksymalnego zdrowia, natomiast Camille zostaje uleczona.

Haki (E)

Camille.Haki.png

Camille wystrzeliwuje w wybranym kierunku haki. Jeśli trafi w ścianę, przyciągnie się do niej. Następnie przez krótką chwilę będzie mogła użyć Odbicia od Ściany.

Odbicie od Ściany (E)

Camille.Odbicie od Ściany.png

Camille doskakuje w wybranym kierunku, zatrzymując się na pierwszym trafionym bohaterze i ogłuszając wszystkich pobliskich wrogów. Jeśli Camille doskoczy w kierunku bohatera, zyska dodatkową prędkość ataku, a zasięg umiejętności będzie większy.

Hextechowe Ultimatum (R)

Camille.Hextechowe Ultimatum.png

Camille skacze na obranego za cel wrogiego bohatera, więżąc go w sześciokątnej strefie i odrzucając jego sojuszników. Kiedy superumiejętność jest aktywna, wybrany wróg nie może w żaden sposób opuścić jej obszaru. Strefa samoistnie dezaktywuje się po niedługim czasie (a także jeśli Camille wcześniej ją opuści). Kiedy Camille znajduje się w strefie, jej podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia magiczne.

Wskazówki Edytuj

Linki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki