FANDOM

Skórki Edytuj

  • Klasyczny Braum
  • Pogromca Smoków Braum
  • El Tigre Braum

CiekawostkiEdytuj

RozwójEdytuj

  • Został zaprojektowany przez RiotWrekza.
  • Jego głos jest dubbingowany przez Jana Kulczyckiego, który udziela głosu także  Kha'Zixowi.
  • Inspiracją stworzenia  Brauma był Angus – fanowski bohater, który charakteryzuje się typowo "męskimi" umiejętnościami a jego zdolność dodania wąsów została dodana w trakcie podawania  Poro-Chrupek poro na mapie Howling Abyss.
  • Twarz bohatera być może została stworzona na podstawie loga Pringles – marki chipsów ziemniaczanych.
  •  Braum jest bardzo podobny do Guardiry – klasy obrońcy z gry Patapon 3.
    • Guardira nosi maskę owcy, a  Braum nosi na pasie i tarczy symbol barana.
    • Bronią przeznaczoną Guardirze jest wielki, dwuręczny pawęż, podobny do tarczy bohatera.
    • Podczas wykonywania swojego combo Guardira tworzy wielką, widmową tarczę, która powstrzymuje pociski, ale nie zatrzymuje wrogów – w działaniu i wyglądzie łudząco przypomina  Niezłomność.
  • Filmik "Odwaga Poro", który jest zapowiedzią bohatera, został wydany w czasie, gdy w kalendarzu panował zodiak Barana.
    • Głowa barana jest umiejscowiona na tarczy  Brauma.
  • Poro z wąsami przypominającymi  Brauma pojawił się już w czasie Snowdown Showdown 2013 razem z portretem skórki –  Lulu Zimowego Zachwytu. Jest widoczny po lewej stronie.

OgólneEdytuj

  • Jest pierwszym bohaterem mającym unikalną animację ataku, kiedy uderza w wieże.
  • Jest drugim bohaterem mającym dwie różne animacje żartu obok  Heimerdingera.
  • Jego taniec to Hopak – ukraiński taniec ludowy.
  • Imię bohatera być może ma nawiązanie do brawn – rodzaju brytyjskich wędlin (w Polsce: do salcesonu).
    • Dodatkowo jego imię jest podobne do słowa Baum, które w języku niemieckim oznacza drzewo.
      • Imię  Brauma przypomina również inne słowo niemieckie, a dokładniej braun (w języku polskim słowo to oznacza brązowy).
  • Postać bardzo przypominającą  Brauma widać na obrazku specjalizacji  Niepowstrzymany.
  • Pociski widoczne na ikonce  Niezłomności przypominają strzały wystrzeliwane z Pif-Pafa  Jinx.
  •  Niezłomność początkowo na PBE była nazwana jako Nieruchomy Obiekt (z ang. Immovable Object).
  • Kiedy  Braum nakarmi Poro  Poro-Chrupkami na mapie Howling Abyss, zwierzak otrzyma czarne wąsy. Można zobaczyć tutaj.
  • Wraz z  Leoną występują grze pt. "Pixel Poro".
  • Jego tarcza jest tak naprawdę bramą, która została stworzona przez samego Ornna

CytatyEdytuj

  • Jest pierwszym bohaterem, który coś mówi po zakończeniu  Powrotu.
  • Jest trzecim bohaterem, który ma specjalne interakcje po kupieniu przedmiotu. Pozostali to  Rengar i  Twitch.
  • Żart  Brauma – "Mamusia zawsze mawiała: Unoś się niczym śnieg, uderzaj niczym grad." być może ma nawiązanie do cytatu Muhammada Aliego: "Unoś się niczym motyl i gryź jak pszczoła".
  • Cytat: "Czasem trzeba obić kogoś tarczą." być może jest nawiązaniem do fanowskiego filmu Dorkly Bits.
  • Podobny cytat dzieli z  Rengarem przy użyciu umiejętności.
  •  Braum po kupieniu  Lodowego Serca mówi: "Dla przyjaciół łagodny niczym puch. A dla wrogów jak lawina.", co jest nawiązaniem do cytatu  Lissandry, kiedy kończy swoją kwestię w monologu na ekranie logowania: "Inne plemiona nie zdołają Nas powstrzymać, są ledwie płatkami śniegu... A my – potężną lawiną."
  •  Braum ma specjalne cytaty dla  Alistara, ponieważ chce, aby się spotkał z jego krową o imieniu Mućka (w wersji angielskiej Agatha): "Przypominasz mi Mućkę, najlepsza krowa w mojej wiosce!" i "Alistar, mam krówkę, którą powinieneś poznać."
    • Mućka to polskie zdrobnienie krasuli.
  • Przy kupnie  Słonecznej Peleryny  Braum mówi: "To teraz jeszcze tylko kiełbaski i możemy grillować!". Bardzo możliwe, że ma to związek z tradycją grillowania Polaków w maju (okoliczności wydania bohatera pokrywa się z miesiącem rozpoczęcia sezonu grillowego).
    • W angielskiej wersji jest mowa o marshmallowach, które są często grillowane w USA.
  • Jest on jedynym bohaterem, który używa specjalnych tekstów przy używaniu przedmiotów (w tym wypadku  Poro-Chrupek).

SkórkiEdytuj

  •  Klasyczny Braum:
    • Czasem podczas ruchu poro chodzi po jego tarczy.
    • Podczas żartu  Brauma towarzyszy mu czasem wąsaty poro z jego zapowiedzi "Odwaga Poro", siedzący na tarczy bądź ziemi.
      • W innych wypadkach pojawi się poro bez wąsów.
  •  Pogromca Smoków Braum:
  •  El Tigre Braum:
    • Skórka jest nawiązaniem do Lucha Libre – rodzaju wrestlingu w Meksyku.
      • Na serwerze Ameryki Łacińskiej jego głos zmienia się nieznacznie, aby bardziej nawiązywać do Lucha Libre.
    • Bazuje na słynnym japońskim zapaśniku wrestlingowym – Tiger Mask.
    • Prawdopodobnie może nawiązywać do anime Tygrysia Maska.
    • Być może skórka nawiązuje do Beowulfa z gry video Skullgirls ze względu na sposób walki przy pomocy krzesełka.
    • Po nakarmieniu  Poro-Chrupkami, Poro otrzyma brązowe wąsy.
    • Prawdopodobnie mógł być odpowiedzią na fanowską propozycję Lucha Libraum.
    • Dzieli temat zapaśników z  El Macho Mundo,  El Leon Gnar i  El Rayo Volibear. Został jednak wydany przed konceptem, aby zapaśnicy byli całą serią.
      • Można go zobaczyć w tle wspólnego portretu reszty.
  •  Braum Lwie Serce:
    • Nawiązuje do gier RPG.
    • Jego nazwa odnosi się do brytyjskiego króla Ryszarda I, znanego również jako Ryszard Lwie Serce.
    • Nosi  Lodowcowy Całun u swego pasa.
    • Róg który trzyma na portrecie łudząco podobny do  Rogu Strażnika.
    • Pomysł na skórkę o tematyce "Lwie Serce" był początkowo stworzony dla  Leony kilka lat temu, ale został później zmieniony dla  Brauma.
      • Przypomina wstępne koncepty  Brauma, na których miał bardziej opancerzony wygląd i głowę lwa na swej tarczy.
    • Z wyglądu przypomina paladynów z gry Warcraft III.
      • Kilka wydanych w tym okresie skórek również przypomina postacie/jednostki z tej gry.
    • Dzieli temat z  Gragasem,  Ryzem i  Varusem.
  •  Braum Mikołaj:

Relacje Edytuj

  • Jest sojusznikiem plemienia  Avarosan we Freljordzie.
    • Usłyszawszy legendy o dzielnym  Braumie,  Ashe zaproponowała mu dołączenie do frakcji  Avarosan w celu zjednoczenia Freljordu. Obie postaci łączy dobre koleżeństwo.  Braum pociesza ją i stara się dodawać odwagi.
  • Jest bliskim przyjacielem  Tryndamere'a – można to wywnioskować ze specjalnych cytatów.

Filmy Edytuj

Braum - Login Screen03:34

Braum - Login Screen

Prezentacja bohatera - Braum, Serce Freljordu09:29

Prezentacja bohatera - Braum, Serce Freljordu

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki