FANDOM

Skórki Edytuj

  • Zombi Brand

Ciekawostki Edytuj

OgólneEdytuj

  • Został zaprojektowany przez Coronacha.
  • Głos  Branda podkłada Dariusz Błażejewski.
  • "Brand" oznacza płonąć, płonący lub spalony w języku duńskim, holenderskim, niemieckim i szwedzkim.
  •  Brand to druga postać związana z ogniem, pierwszą była  Annie.
    • Umiejętność  Spalenie jest podobna do ataków podstawowych  Annie.
      • Dodatkowo posiadają te same tekstury co ataki podstawowe  Morgany (sprzed akyualizacji), ale są w innym kolorze.
  •  Brand może być inspirowany Ignusem z gry video Planescape: Torment.
  •  Piroklazm jest odniesieniem do Vaan's Quickening w Final Fantasy XII.

HistoriaEdytuj

  • Historia  Branda nawiązuje do stereotypowych Wikingów i Normanów z przeszłości ( Olaf ma również z nimi powiązania) oraz może być inspirowany wielkim pożarem z mitologii nordyckiej – jego pojawienie się ma zwiastować odnowienie świata.
    • W szczególności inspirowany mógł być pogromcą bogów Sutrem, z którym dzieli pewne podobieństwa (szczerniała skóra z lawą widoczną w pęknięciach). W Ragnaröku jego rola była taka sama, jaką deklaruje  Brand.
  • Ciało, które zajmuje  Brand, należało dawniej do żeglarza Kegana Rodhe.
  • Ma historię podobną do Nautilus.

Cytaty Edytuj

  • Cytat "Niektórzy mówią, że świat spłonie." może być odniesieniem do poematu Ogień i Lód Roberta Frosta, ale bardziej prawdopodobne jest odniesienie do końca świata w mitologii nordyckiej.
  • Cytat "Gorąco tu, czy to tylko ja?!" był kiedyś używany przez  Anivię.
    • Cytat  Lisssandry: "Zimno tu, czy to tylko ja?" częściowo odnosi się do jego żartu.
  • Cytat  Branda: "Co dzień powłóczę nogami." jest odniesieniem do LMFAO Party Rock Anthem (dokładnie przetłumaczonym fragmentem tekstu – Everyday I'm shufflin).
    • To może być również odniesieniem do piosenki Ricka Rossa Everyday I'm Hustling.
  • Jego inny cytat: "Niełatwo być zielonym i martwym." jest nawiązaniem do piosenki Bein Green Żaby Kermita.

Skórki Edytuj

RelacjeEdytuj

  •  Brand został pochwycony przez przywoływacza z pomocą  Garena i  Lux.
  • Z jego historii wiadomo, że był uwięziony w Lokfarze we Freljordzie. Istnieją spekulacje, że został zapieczętowany wiele setek lat temu przez  Lissandrę.
    • Dodatkowo ten fakt jest potwierdzany przez specjalną prowokację  Lissandry dla niego.
    • Według Kitae mógł uczestniczyć wraz z Avarosą w bitwie przeciwko Mroźnym Obserwatorom.[1]

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Brand, Płomień Zemsty06:40

Prezentacja Bohatera - Brand, Płomień Zemsty

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki