Brand, Płomień Zemsty (wym. Brent) jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Płomień (Bierna)

Brand.Płomień

Umiejętności Branda podpalają cel, zadając mu co sekundę obrażenia magiczne równe 2% maksymalnego zdrowia przez 4 sekundy. W tym czasie zadając 8% maksymalnego zdrowia przeciwnika. Stwory otrzymują maksymalnie 80 obrażeń na sekundę (łącznie 320).

Szczegóły

Celowanie

Płomień to efekt czarów, aktywujący się po użyciu umiejętności.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

Spalenie (Q)

Zasięg: 900 · Koszt: 50 many · Czas: 8 / 7,5 / 7 / 6,5 / 6 sek.
Brand.Spalenie

Aktywna: Brand ciska przed siebie kulę ognia zadającą obrażenia magiczne pierwszemu trafionemu celowi.

Jeśli cel stoi w  płomieniach, Spalenie ogłusza go na 2 sekundy.

  • Obrażenia magiczne: 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+65% mocy umiejętności)

Szczegóły

Celowanie

Spalenie to liniowa, kolidująca umiejętność mierzona, która  ogłusza cel, jeśli stoi w  płomieniach.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Pocisk

Tarcze czarów

Brand QVideo

Słup Ognia (W)

Koszt: 70 / 80 / 90 / 100 / 110 many · Czas: 10 sek.
Brand.Słup Ognia

Aktywna: Brand tworzy słup ognia po 0,625 sekundy w wybranym miejscu, który zadaje obrażenia magiczne wrogom na danym obszarze.

Przeciwnicy, stojący w  płomieniach, otrzymują o 25% większe obrażenia.

  • Obrażenia magiczne: 75 / 120 / 165 / 210 / 255 (+60% mocy umiejętności)
  • Obrażenia magiczne zadane podpalonym celom: 94 / 150 / 206 / 263 / 319 (+75% mocy umiejętności)

Szczegóły

Celowanie

Słup Ognia to umiejętność obszarowa, która zadaje zwiększone obrażenia, gdy cel stoi w  płomieniach.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Pocisk

  • Odległość do środka obszaru działania: 900
  • Średnica obszaru działania: 500

Tarcze czarów

Brand WVideo

Pożoga (E)

Zasięg: 625 · Koszt: 70 / 75 / 80 / 85 / 90 many · Czas: 12 / 11 / 10 / 9 / 8 sek.
Brand.Pożoga

Aktywna: Brand powoduje potężny wybuch, zadający celowi obrażenia magiczne.

Jeśli cel stoi w  płomieniach, Pożoga rozprzestrzenia się na okolicznych wrogów.

  • Obrażenia magiczne: 70 / 105 / 140 / 175 / 210 (+55% mocy umiejętności)

Szczegóły

Celowanie

Pożoga to pojedynczo celowana umiejętność, która rozprzestrzenia się pomiędzy  podpalonymi celami.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Pożoga rozprzestrzenia się pomiędzy niewidoczne cele.

Brand EVideo

Piroklazm (R)

Zasięg: 750 · Koszt: 100 many · Czas: 105 / 90 / 75 sek.
Brand.Piroklazm

Aktywna: Brand tworzy niszczycielski strumień ognia, który odbija się od przeciwników, zadając obrażenia magiczne przy każdym odbiciu. Jeśli cel stoi w  płomieniach, Piroklazm (w miarę możliwości) odbije się w kierunku innego bohatera. Piroklazm może odbić się do 4 razy. Jeden przeciwnik może zostać trafiony do 3 razy.

  • Obrażenia magiczne: 150 / 250 / 350 (+50% mocy umiejętności)
  • Maksymalne obrażenia magiczne zadane temu samemu celowi: 450 / 750 / 1050 (+150% mocy umiejętności)
  • Maksymalne obrażenia magiczne: 750 / 1250 / 1750 (+250% mocy umiejętności)

Szczegóły

Celowanie

Piroklazm to pojedynczo celowana umiejętność, która odbija się między celami.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Pocisk

  • Prędkość pocisku: 1000

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Piroklazm wybiera bohaterów wcześniej  podpalonych. Nie priorytetuje nad stworami.
  • Piroklazm odbija się pomiędzy niewidocznymi celami.
  • Piroklazm nie posiada reguły lotu.

Brand RVideo

WskazówkiEdytuj

Grając jako Brand:Edytuj

  • Możesz sprawić, że wrogowie nie będą przebywali w okolicy swoich stworów, podpalając ich  Pożogą.
  • Możesz wykorzystać zaklęcia  Branda w różnych kombinacjach, aby zmaksymalizować jego obrażenia w różnych sytuacjach.
  •  Piroklazm losowo skacze między wrogami, więc najlepiej rzucać go na małe grupy, tak, aby wielokrotnie raził jeden cel.

Grając przeciwko Brandowi:Edytuj

  •  Brand musi trafić jedną ze swych umiejętności, aby móc skutecznie użyć kombinacji swych czarów. Uniknięcie  Spalenia lub  Słupa Ognia zakłóci jego rytm.
  • Postaraj odsunąć się od sojuszników, kiedy zauważysz, że rzuca  Piroklazm. Początkowo zaklęcie porusza się dość powoli, co powinno dać twojej drużynie czas na reakcję.
  • Sposób działania  biernej umiejętności  Branda sprawia, że jest on bardzo skuteczny przeciwko zespołom, które trzymają się razem w jednej grupie. Pamiętajcie, aby się rozproszyć, kiedy walczycie przeciwko  Brandowi.

LinkiEdytuj