FANDOM

Skórki Edytuj

  • Trzeci Klasyczny Blitzcrank
  • Drugi Klasyczny Blitzcrank
  • Pierwszy Klasyczny Blitzcrank
  • Zardzewiały Blitzcrank
  • Blitzcrank Bramkarz
  • Drugi Blitzcrank Bokser
  • Pierwszy Blitzcrank Bokser
  • Blitzcrank z Piltover Customs
  • Na Pewno Nie Blitzcrank

Ciekawostki Edytuj

OgólneEdytuj

  • Został zaprojektowany przez Ezreala.
  • Głosu  Blitzcranka udziela Piotr Bąk, który podkłada głos również  Taricowi i  Zileanowi.
  • Mimo, że ikona  Rakietowego Chwytu ukazuje lewą rękę,  Blitzcrank chwyta przeciwników prawą.
  • Taniec  Blitzcranka to Macarena – popularna hiszpańska piosenka.
  • Słowo "Blitzcrank" to połączenie słów blitz (z j. niemieckiego – błyskawica) i crank (z j. angielskiego – korba).
  • Jest głównym bohaterem gry Blitzcrank's Poro Roundup.
  • Jego stopy są dość podobne do kaczych, ponieważ Riot kocha kaczki.
  • Przypomina Zoga z Astro Boya.

HistoriaEdytuj

CytatyEdytuj

  • Cytat  Blitzcranka: "Eksterminacja, eksterminacja." ma odniesienie do Daleków – czarnych charakterów z brytyjskiego serialu telewizyjnego Doktor Who.
    • Może być to też nawiązanie do złych robotów z filmów ze względu na ich słynną kwestię: "Eksterminować".
  • Inna kwestia – "Magia mnie wzywa."  jest podobna do cytatu  Veigara: "Magia, wzywa mnie!".
  • Gdy pojawi się wśród botów w trzybie Razem przeciw SI istnieje szansa, że na czacie dla obu rużyn pojawią się wiadomości od niego:
    • Przy rozpoczęciu gry: Wczytywanie programu: dobra zabawa.
    • Przy przegraniu: Twarz mi przecieka.
      • Tekstem tym chce wyrazić, że płacze z żalu.

SkórkiEdytuj

  •  Zardzewiały Blitzcrank:
    • Jest jedną z nielimitowanych skórek, która została usunięta z powodu niskiej jakości i zbytniemu podobieństwu do klasycznej skórki.
    • Aktualnie skórka ta używa swojego chińskiego portretu; klasyczny był przemalowaną wersją normalnego.
  •  Blitzcrank Bramkarz:
  •  Blitzcrank Bokser:
    • Na jego rękawicach widać słowa (na lewej) "LOL" i (na prawej) "PWN".
  •  Blitzcrank z Piltover Customs:
    • Jest pierwszą skórką przedstawioną przez Gank Industries, pomimo że informacje zostały ujawnione przed 2 kwietnia.
    • ​Na tablicy rejestracyjnej widać nazwę – "BLITZY1".
    • Dzieli temat z  Heimerdingerem (którego zresztą jest dziełem) oraz (prawdodpodobnie)  Corkim w Szybkiej Furze.
    • Dawniej nazywał się (w polskiej wersji językowej) "Blitzcrank z Warsztatów Piltover" (co jest tłumaczeniem jego nazwy).
    • Na jego zapowiedzi widać siedzącą na nim  Evelynn, co jest nawiązaniem do powszechnych magazynów o samochodach (w których często zawarte są takie obrazki).
  •  Na Pewno Nie Blitzcrank:
    • Został wydany z okazji Harrowing 2011.
    • Dzieli temat z  Udyrem i  Vel'Kozem (jednak oboje zostali wydani z okazji Prima Aprilis).
  •  iBlitzcrank:
    • Na portrecie przedstawiony jest z czterema "palcami", podczas gdy w grze posiada jedynie trzy.
    • Może mieć odniesienie do filmu Ja, robot, ale widać większe podobieństwo do marki "iTech" (iPhone, iPad, itp.) firmy Apple . Dodatkowo skórka została wydana w tym samym czasie co wydanie League of Legends na ich komputery Mac.
    • Co zabawne, podczas śmierci przypomina często występujący problem w konsoli konkurencyjnej firmy, Microsoftowego Xboxa 360.cy, tak zwany "Red Ring of Death" (odpowiednik niebieskiego ekranu w Windowsie).
  •  Riot Blitzcrank:
  •  Bojowy Boss Blitzcrank:
    • W animacji  Powrotu bohater wyjmuje kartridż z tyłu, dmucha na niego i z powrotem go wkłada. Jest nawiązaniem do starych telewizyjnych gier video, w których trzeba było wyjąć czasami nośnik danych i go podmuchać, aby się nie zacinały.
      • Na kartridżu można dostrzec jego wygląd z klasycznej skórki.
    • Posiada wiele cech wspólnych z bossem Dark Mechawful z gry Mario & Luigi: Bowser's Inside Story.
    • Czasami bohater krzyknie: "Eksterminacja, eksterminacja!" – ma odniesienie do Daleków – czarnych charakterów z brytyjskiego serialu telewizyjnego Doktor Who.
      • Jest to zwykły cytat, prawdopodobnie może to powiedzieć na początku rozgrywki (nie potwierdzone!).
    • Jego portret ukazuje typowy wygląd gier typu bijatyk (okno wyboru).
    • Razem z  Końcowym Bossem Veigarem oraz  Bojowym Bossem Brandem,  Malzaharem i  Ziggsem są antagonistami pozostałych skórek z motywem gier arcade:  Hecarima,  Sony,  Riven,  Ahri,  Corkiego,  Ezreala i  Miss Fortune.
  •  Blitzcrank Szmacianka Chaosu:
    • Został wycofany z gry w trakcie testowania na serwerze PBE w styczniu 2017, ponieważ część społeczności i sam Riot uznali, że nie spełnia wystarczających standardów jakości. Tutaj można przeczytać oficjalne oświadczenie.
    • Dzielił temat z również niewydaną skórką do  Amumu i z  Orianną.
    • W tle widnieje  Annie oraz  Tibbers, a  Amumu i  Blitzcrank to porzucone przez nią zabawki.

Relacje Edytuj

  •  Blitzcrank został stworzony przez  Viktora, ale projekt jego pracy został skradziony przez profesora Starwicka. Wciąż jednak utrzymuje dobre stosunki z  Viktorem.
  • Journal of Justice,  Blitzcrank jest bliskim przyjacielem  Rammusa.
  •  Blitzcrank nie lubi  Singeda.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Blitzcrank, Wielki Golem Parowy06:42

Prezentacja Bohatera - Blitzcrank, Wielki Golem Parowy

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki