Fandom

League of Legends Wiki

Blitzcrank (historia i cytaty)

< Blitzcrank

1,533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Historia i cytaty

Historia Edytuj

Aktualna Edytuj

„Rozbudzony i gotów do służby.”

Miasto ZaunZaun jest miejscem, w którym magia i nauka działają na opak. Niekontrolowane badania zebrały w mieście swoje żniwo. Jednakże łagodne ograniczenia dają swobodę naukowcom oraz wynalazcom, którzy coraz szybciej przesuwają granice nauki, co może mieć dobre lub złe skutki.

W takich warunkach studenci Zauńskiego College'u Techmaturgii dokonali przełomu w badaniach nad inteligentną automatyzacją parową. Ich twór, parowy golem Blitzcrank, powstał w celu nadzorowania odzyskiwania materiałów szkodliwych dla zdrowia, gdyż często warunki nie pozwalały na to, by zajęli się tym ludzie. Jednakże wkrótce golem zaczął zachowywać się w nieprzewidziany sposób.

Z czasem naukowcom udało się odkryć jego zdolność uczenia i Blitzcrank szybko stał się sławny. Niestety, jak się często zdarza, zasługi za stworzenie golema przypisano komuś innemu, profesorowi Stanwickowi Pididly. Teraz jednak większość wie, jak było naprawdę. W wyniku batalii prawnej wyszło na jaw, że żadnej ze stron nie zależało na dobru parowego golema. Blitzcrank złożył więc podanie o autonomię.

Dzięki wsparciu społeczeństwa przyznanie całkowitej niezależności Blitzcrankowi zajęło liberalnej Radzie Zaun tylko kilka tygodni. Poruszony zaistniałą sytuacją oraz w poczuciu, że nie znajdzie tu miejsca dla siebie, golem opuścił Zaun. Teraz przemierza Valoran w poszukiwaniu kąta, które mógłby nazwać domem.

Mimo że Blitzcrank może rozwalić wszystko, co staje mu na drodze, jego serce jest ze złota... umieszczone w szkielecie z żelaza... powleczonego skórą ze stali.

Stara Edytuj

Miasto ZaunZaun jest miejscem, w którym magia i nauka działają na opak. Niekontrolowane badania zebrały swoje żniwo wśród mieszkańców. Jednakże łagodne ograniczenia zapewniają naukowcom oraz wynalazcom swobodę w coraz szybszym rozwoju nauki, co spycha ją na dobre lub złe tory. W takich warunkach studenci Zauńskiego College'u Techmaturgii dokonali przełomu w badaniach nad inteligentną, parową automatyzacją. Ich twór, parowy golem Blitzcrank, powstał, by nadzorować odzyskiwanie materiałów szkodliwych dla zdrowia, gdyż często warunki nie pozwalały na udział ludzi w tym procesie. Jednakże wkrótce golem zaczął zachowywać się nieprzewidywalnie.

Z czasem naukowcom udało się odkryć zdolność uczenia i Blitzcrank szybko stał się sławny. Niestety, jak się często zdarza, zaszczyt za stworzenie golema przypadł komuś innemu – profesorowi Stanwickowi Pididly, jednak teraz większość ludzi zna prawdę. W wyniku zażartej wojny prawnej wyszło na jaw, że żadnej ze stron nie zależało na dobru parowego golema, w związku z czym Blitzcrank złożył podanie o przyznanie mu autonomii. Dzięki wsparciu ludzi, przyznanie całkowitej wolności Blitzcrankowi zajęło Radzie Zaun tylko kilka tygodni. Poruszony sytuacją oraz tym, że nigdzie nie znajdzie dla siebie miejsca, Golem opuścił Zaun. Jego podróże doprowadziły go tam, gdzie wyjątkowe istoty mają swoją rolę do spełnienia – League of Legends. Na szczęście szybko przystosował się do zasad panujących na Fields of Justice.

„Mimo że Blitzcrank może rozwalić wszystko, co staje mu na drodze, jego serce jest ze złota... umieszczone w szkielecie z żelaza... powleczonego skórą ze stali.”

Cytaty Edytuj

Przy wyborze
  • „Zwarty i gotowy do służby.”  p
Przy zbanowaniu
  • „Błąd systemu. Wyłączanie zasilania.”  p
Żart
  • „Golemy nie muszą się golić. To był dowcip. Inne golemy to śmieszy.”  p
Prowokacja
  • „Czas człowieka dobiegł końca.”  p
Atak
  • „Metal jest twardszy niż skóra.”  p
  • „Kość to krucha opcja.”  p
  • „Patrz, przeciekasz.”  p
  • „Para ci ucieka.”  p
  • „Nadszedł wasz koniec, białkowcy.”  p
  • „Eksterminacja, eksterminacja.”  p
Ruch
  • „Właśnie.”  p
  • „Pozostaję skupiony.”  p
  • „Magia mnie wzywa.”  p
  • „Ruch to zdrowie.”  p
  • „Do upadłego.”  p

Rozwój Edytuj

Obrazy Edytuj

  • Początkowa grafika koncepcyjna Blitzcranka (w wykonaniu Augiego Pagana)
  • Blitzcrank concept 1.jpg Grafika koncepcyjna Blitzcranka 1 (w wykonaniu Augiego Pagana)
  • Pierwszy podstawowy portret Blitzcranka
  • Pierwszy portret Zardzewiałego Blitzcranka
  • Pierwszy portret Blitzcranka Bramkarza
  • Pierwszy portret Blitzcranka Boksera
  • Stara teksturka Blitzcranka
  • Szkic Blitzcranka (w wykonaniu Michaela Maurino)
  • Grafika promocyjna Blitzcranka z Piltover Customs
  • Promocyjna grafika Arcade (w wykonaniu Suke Su)
  • Bitewny Boss Blitzcrank – zpikselowany
  • Arcade Summoner's Rift

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki