FANDOM

Bitwa o Freljord to zadanie występujące między trzema przywódczyniami Freljordu Ashe,  Lissandrą i  Sejuani.

Mechanika Edytuj

Misja zaczyna się w różny sposób w zależności od płynności i dynamiczności rozgrywki. Trzeba spełnić określone warunki:

  • W każdej drużynie musi być jedna postać z trójki przywódców. Jeśli w jednej drużynie będą dwie wojowniczki lub w obu drużynach będzie ta sama postać, wtedy misja nie rozpocznie się.
  • Dane przywódczynie muszą mieć 20 zabójstw i asyst (przykładowo  Lissandra ma 12 zabójstw i 8 asyst)
  • Aby wygrać misję, jedna z przywódczyń musi pokonać drugą poprzez jej zabicie lub asystę.

Kilka sekund po spełnieniu warunków pojawi się wątek poboczny. Wtedy pozostali członkowie dwóch drużyn usłyszą charakterystyczny dźwięk rozpoczęcia misji oraz specjalny cytat wypowiedziany przez przywódczynię Freljordu.

Zwycięzca otrzyma specjalne wzmocnienie o nazwie Królowa Freljordu, a także koronę nad głową postaci.

Cytaty Edytuj

 Ashe Edytuj

Rozpoczęcie zadania
  • „Ważą się losy naszego ludu.”  p
Bitwa o Freljord
  • Przeciwko  Lissandrze:  Lissandra to wynaturzenie.  Ashe musi wyeliminować ją by chronić swój lud.
  • Przeciwko  Sejuani:  Sejuani nie da się przemówić do rozsądku.  Ashe musi pokonać ją by zapewnić Freljordowi lepszą przyszłość.
Wygranie zadania
  • „Freljord jednoczy.”  p
ProfileIcon0546 Avarosan Królowa Freljordu
  • Pokonując  Lissandrę: Przywrócono naturalny porządek we Freljordzie.  Ashe poprowadzi swój lud ku lepszej przyszłości.
  • Pokonując  Sejuani: We Freljordzie znowu panuje pokój.  Ashe poprowadzi swój lud ku lepszej przyszłości.

 Lissandra Edytuj

Rozpoczęcie zadania
  • „Nareszcie, nasze wyniesienie jest blisko.”  p
Bitwa o Freljord
  • Przeciwko  Ashe:  Ashe stanowi potężny symbol dla swego ludu.  Lissandra musi ją zabić by go sobie podporządkować.
  • Przeciwko  Sejuani:  Sejuani jest zbyt lekkomyślna i potężna, by ją zignorować.  Lissandra musi się jej pozbyć.
Wygranie zadania
  • „Władcy lodu będą rządzić Frejlordem.”  p
ProfileIcon0548 Frostguard Królowa Freljordu
  • Pokonując  Ashe: Plemiona Freljordu są teraz pod kontrolą  Lissandry. Nadchodzi czas Zrodzonych z Lodu.
  • Pokonując  Sejuani: Nikt nie zdoła powstrzymać  Lissandry. Nadchodzi czas Zrodzonych z Lodu.

 Sejuani Edytuj

Rozpoczęcie zadania
  • „Rozstrzygniemy to. TU i TERAZ!”  p
Bitwa o Freljord
  • Przeciwko  Ashe: Pokojowy sojusz  Ashe należy złamać.  Sejuani musi ją zabić i władać za pomocą siły.
  • Przeciwko  Lissandrze:  Lissandra to wynaturzenie.  Sejuani musi zmiażdżyć ją by oczyścić Freljord.
Wygranie zadania
  • „Ja rządzę Freljordem!”  p
ProfileIcon0547 Winter's Claw Królowa Freljordu
  • Pokonując  Ashe: Freljord oczyszczono ze słabości. Nikt nie podważa prawa do rządów  Sejuani.
  • Pokonując  Lissandrę: Freljord został oczyszczony. Nikt nie podważa prawa do rządów  Sejuani.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy rozpoczyna się zadanie, wtedy gracze słyszą gong charakterystyczny dla innego zadania – Mark of the Conqueror.
  • Po wygraniu z którejś ze stron, nad głową członkini plemienia pojawia się korona.
    • Gdy bohaterka zginie, to przy odrodzeniu się, korona nie znika.
  • Te zadanie nawiązuje do historii mówiącej o walce o władzę nad Freljordem między przywódczyniami największych klanów.