FANDOM

„A to pech...”  p
Ten artykuł lub sekcja zawiera informacje dotyczące anulowanej zawartości.
Podane treści nigdy nie zostały wprowadzone do League of Legends ale zostały udokumentowane w celu pokazania wcześniej planowanych zmian.
Postaraj się publikować wyłącznie potwierdzone informacje i powstrzymać się od dodawania spekulacji.
Averdrian

Averdrian to jeden z anulowanych bohaterów, który nie został dodany do League of Legends.

Rozwój Edytuj

Uważano, że został przerobiony na  Heimerdingera (ze względu na wielkość głowy), ale Steven "Coronach" DeRose[1] stwierdził, że: "Aby dodać paliwa spekulacjom, Heimerdinger to nie Averdrian, a  Nidalee to nie  Pajęcza Królowa."

Nocturne[2] (Główny Artysta Efektów) miał go ustawionego jako swój awatar na forum i próbował doprowadzić jego powstanie do rzeczywistości. Stwierdził, że: "Próbuję z całych sił, aby Averdrian stał się faktem. Jeśli zatrząsną mu drzwi, zmienię swój awatar." W czerwcu 2011 roku, zmienił swój awatar na skórkę  Nocturne'a Pustoszyciela ostatecznie potwierdzając, że bohater został anulowany.

AverdrianCoffin

W czasie Harrowing w roku 2010, na jesiennej mapie Summoner's Rift można było go znaleźć w trumnie (wraz trumnami  Gavida i  Tabu). Zostało to zinterpretowane jako ostateczny gwóźdź do trumny.[3]

Umiejętności Edytuj

Uwaga! Tłumaczenie amatorskie!

Ciekawostki Edytuj

Przypisy