Fandom

League of Legends Wiki

Aurelion Sol

1,533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Aurelion Sol, Architekt Gwiazd (wym. Ałrelion Sol) jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Centrum Wszechświata
Centrum Wszechświata

Wokół Aurelion Sola nieustannie orbitują trzy gwiazdy po okręgu o promieniu 325, które dodatkowo wyznaczają krąg o promieniu 650 jednostek ograniczający jego umiejętności zadające obrażenia.

Gwiazdy zadają obrażenia magiczne równe 20-97 + 10 / 20 / 30 / 40 / 50 (+18-35% mocy umiejętności) wszystkim trafionym wrogom i nakładają efekty czarów oraz natychmiast zabijają stwory posiadające poniżej 25 maksymalnego zdrowia.

Efekty kontroli tłumu, które uniemożliwiają rzucanie czarów, tymczasowo dezaktywują Centrum Wszechświata.

Centrum Wszechświata to umiejętność obszarowa, która stale jest aktywna.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Umiejętność mimo tego, że jest traktowana jako pocisk dla NiezłomnościNiezłomności BraumaBrauma i Ściany WichruŚciany Wichru YasuoYasuo, nie jest blokowana.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów zablokują pojedynczą gwiazdę. Oczekiwanie na test
  • Ponadto Gwiazdy nie mogą zostać uznane jako pociski dla celów które trafią, a bardziej za jednostki przyzwane.
Aurelion Sol IVideo.ogv
Gwiezdna Fala
Czas: 10 sek. (po wybuchu)
Koszt: 60 / 70 / 80 / 90 / 100 many
Gwiezdna Fala

Aktywna: Aurelion Sol ciska jądrem nowo powstałej gwiazdy w wybranym kierunku, które rozszerza się tak długo, aż jego centrum nie przekroczy zewnętrznego kręgu. Aurelion Sol może poruszać się wraz z Gwiezdną Falą i dodatkowo na czas trwania efektu zyskuje 10% premii do prędkość ruchu.

Po ponownym użyciu umiejętności lub po przekroczeniu zewnętrznego kręgu jądro wybucha i zadaje obrażenia magiczne wszystkim wrogom w obszarze 150 jednostek oraz ogłuszaogłusza ich na krótką chwilę.

  • Ogłuszenie: 1 / 1,1 / 1,3 / 1,4 / 1,5 sek.
  • Dopóki Aurelion Sol będzie wstanie utrzymać Gwiezdną Falę w zasięgu zewnętrznego kręgu, jądro nie wybuchnie. Oznacza to, że ta umiejętność bohaterów posiada nieograniczony zasięg i obszar działania.
  • Każde użycie aktywuje takie efekty jak BlaskBlask, Puls MocyPuls Mocy.
Aurelion Sol QVideo.ogv
Astralna Ekspansja
Czas: 6 / 5,5 / 5 / 4,5 / 4 sek.
Koszt: 40 many + 16 / 22 / 28 / 34 / 40/sek
Astralna Ekspansja

Bierna: Obrażenia GwiazdGwiazd zostają zwiększone.

  • Dodatkowe obrażenia: 10 / 20 / 30 / 40 / 50

Przełączana: Aurelion Sol przemieszcza swoje GwiazdyGwiazdy do zewnętrznego kręgu i zwiększa zadawane przez nie obrażenia o 50%.

  • Całkowite obrażenia magiczne: 30-145.5 + 15 / 30 / 45 / 60 / 75 (+27-52.5% mocy umiejętności)
Astralna Ekspansja to przełączane wzmocnienie, które wzmacnia GwiazdyGwiazdy
Aurelion Sol WVideo.ogv
Legendarna Kometa
Czas: 60 / 55 / 50 / 45 / 40 sek.
Koszt: 60 many
Legendarna Kometa

Bierna: Aurelion Sol generuję ładunki Prędkości Ucieczki podczas poruszania się, aż do maksymalnie 100. Dodatkowo, gdy porusza się w jednym kierunku, zyskuje narastającą premię do prędkości ruchu.

  • Prędkość ruchu: 25 / 30 / 35 / 40 / 45%

Gdy zgromadzi 100 ładunków Prędkości Ucieczki, Aurelion Sol może aktywować Legendarną Kometę. Ładunki częściowo zanikają podczas wykonywania przez Aureliona Sola skrętów i całkowicie w momencie otrzymania obrażeń od wrogich bohaterów lub wież.

Aktywna: Aurelion Sol przyciąga swoje orbitujące GwiazdyGwiazdy i unosi się w powietrze, a następnie przemieszcza się na dużą odległość. Raz obranego kursu nie można już zmienić, a zadane mu przez wrogów obrażenia spowodują, że Aurelion Sol powróci na ziemię, przywracając swe orbitujące GwiazdyGwiazdy.

Podczas lotu Aurelion Sol ignoruję kolizję z przeszkodami i zyskuję wizję.

  • Zasięg: 3000 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000
Aurelion Sol EVideo.ogv
Głos Światła
Czas: 120 / 100 / 80 sek.
Koszt: 100 many
Głos Światła

Aktywna: Aurelion Sol wystrzeliwuje w wybranym kierunku strumień gwiezdnego ognia, który zadaje obrażenia magiczne wszystkim wrogom w linii i spowalniaspowalnia ich na 2 sekundy; spowolnienie maleje z czasem. Dodatkowo pobliskie cele będące w obszarze wewnętrznego kręgu zostają odrzuconeodrzucone do jego granicy.

  • Zasięg: 1300
  • Obrażenia magiczne: 150 / 250 / 350 (+70% mocy umiejętności)
  • Spowolnienie: 40 / 50 / 60%

Aurelion Sol RVideo.ogv

Wskazówki Edytuj

  • Wykorzystując Legendarną KometęLegendarną Kometę możesz sprawić, że Gwiezdna FalaGwiezdna Fala rozrośnie się do olbrzymich rozmiarów.
  • Zachowaj Głos ŚwiatłaGłos Światła, by użyć go do obrony przed przeciwnikami walczącymi wręcz albo skorzystaj z niego, by z dużej odległości inicjować walki.
  • Legendarna KometaLegendarna Kometa pozwala ci na szybkie przemieszczanie się po mapie - posługując się nią możesz wywierać presję na inne aleje.

Linki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki