FANDOM

Skórki Edytuj

  • Aktualizacja wizualna Annie
  • Aktualizacja wizualna skórek Annie
  • Annie Panda
  • Kochana Annie

Ciekawostki Edytuj

  • Została zaprojektowana przez Ezreala i Guinsoo z drobną pomocą Zileasa.
  • Głosu  Annie udziela Beata Wyrąbkiewicz, która podkłada również  Anivii i  Jannie.
  • Dziewczyna producenta Riot ma na imię Annie oraz posiada misia, który nazywa się  Tibbers.
  •  Annie jest jednym z sześciu pierwszych zaprojektowanych bohaterów; pozostała piątka to:  Singed Sivir,  Sion,  Twisted Fate i  Lee Sin.
  • Prawdopodobnie została stworzona na bazie Frederici Tenjuin z mangi Psyren, która ma 11 lat, posiada umiejętności piroklastyczne i jest ubrana w kostium misia.
  • Jest pierwszą bohaterką posiadającą jedenaście skórek, wliczając w to podstawowy portret. To czyni ją bohaterem z największą ilością skinów wraz z  Ryzem. Zaraz po nich najwięcej posiadają  Jax,  Twisted Fate,  Gragas i  Sivir.
  • Nazwisko  AnnieHastur jest odniesieniem do Wielkiego Starego Hastura z Cthulhu Mythos.
  •  Annie jest drugą postacią, której ikony umiejętności zostały zmienione razem z Wizualną Aktualizacją.
  • Przywoływaniec  Annie Tibbers – jest dotychczas umiejętnością z największym wskaźnikiem mocy umiejętności (maksymalnie 980% AP).
  • Jest pierwszą postacią opartą na tematyce ognia, drugi jest  Brand.
  • Podczas aktualizacji graficznej (VU) w styczniu 2013 roku,  Tibbers otrzymał unikalny wygląd na każdej ze skórek.

Cytaty Edytuj

  • Żart  Annie może być oparty na Ralphie Wiggum i jego nonsensownym sposobie wypowiedzi z Simpsonów.
  • Cytat  Annie: "Policzmy do pięciu." jest odniesieniem do jej pasywu,  Piromanii, który zbiera cztery ładunki, po czym ogłusza przeciwnika przy użyciu kolejnej umiejętności. Co pięć użytych zdolności dostaje możliwość nałożenia ogłuszenia na wrogów, co tłumaczy jej odliczanie.
  • Dzieli kwestię: "Tędy." z  Evelynn,  Irelią,  Threshem i  Ezrealem.
  • Cytat ► „Nigdy nie bawię się zapałkami.” może być odniesieniem do baśni Dziewczynka z zapałkami.
  • Cytat  Annie w angielskim kliencie: "Beaten by a little girl... ha!" („Pokonała cię mała dziewczynka, ha!”) jest prawdopodobnie odniesieniem do Castlevania: Rondo of Blood, gdzie po pokonaniu Draculi, Maria (12-letnia dziewczynka) wypowie te same słowa.
  • Wiele jej cytatów są nawiązaniami do dziecięcych wierszyków, piosenek lub kreskówek.
    • Między innymi prowokacja: "Raz, dwa, trzy, płoniesz ty!".

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  •  Annie Amumu są dobrymi przyjaciółmi. To tłumaczy wspólną tematykę skórek.
  • Jest córką Gregoriego Hastura, Szarego Czarnoksiężnika i Amoline, Wiedźmy Cieni. Byli oni przywódcami Szarego Zakonu, którzy musieli opuścić Noxus, ponieważ byli politycznymi i społecznymi wyrzutkami. Zakon skolonizował dotychczas Ziemie Voodoo.

Przypisy