FANDOM

Skórki Edytuj

  • Anivia Czarnego Mrozu

Ciekawostki Edytuj

  • Została zaprojektowana przez Brackhara.
  • Głosu  Anivii udziela Beata Wyrąbkiewicz, która podkłada również głos  Annie i  Jannie.
  • Nazwa  Anivia pochodzi od łacińskiego niveus/nivea/niveum, co oznacza "śnieżnobiały".
  • Tańcem  Anivii są "Kaczuszki" (ang. nazwa to Chicken Dance), porównanie można zobaczyć tutaj.
  • "Kriofeniks" jest połączeniem dwóch wyrazów: "krio" i "feniks". Krio pochodzi od greckiego słowa cryo co oznacza zimno, natomiast feniks to mistyczne stworzenie posiadające moc do reinkarnacji z własnych popiołów. Klasyczny feniks ma ptasią postać, która jest częściowo w ogniu.
  •  Anivia jest pierwszym wydanym żeńskim niehumanoidalnym bohaterem. Drugą postacią jest  Rek'Sai.
  • Dawniej, kiedy  Anivia napisała coś na czacie będąc w formie  jaja, wtedy zamiast nazwy bohaterki jako postać przywoływacza było słowo Eggnivia.
  •  Anivia jako jedna z dwóch bohaterów miała dwa razy zmieniany głos. Drugą postacią jest  Katarina.
    • Pierwszy głos był bardziej agresywny. Tutaj można porównać (wersja angielska).
    • Drugi głos był najbardziej spokojny ze wszystkich trzech, próbkę głosu można usłyszeć tutaj.
  • Na profilu  Anivii na oficjalnej stronie League of Legends, jest ukazany portret w chińskiej wersji.
    • Spekulowano dlatego, że Riot zamierza zmienić jej podstawowy portret na chińską wersję, jednak tak się nie stało. W czerwcu 2015 otrzymała zupełnie nową, obecną grafikę.
  • Q  Anivii Błyskawiczny Mróz – to mniejsza wersja dawnego kryształu Nexusa.

CytatyEdytuj

  •  Anivia Czarnego Mrozu w momencie ukazania się tej skórki miała największą ilość prowokacji ze wszystkich postaci w grze (osiem).
  • Cytaty podstawowej skórki: „Budzi się coś starożytnego.” oraz: „Nadciąga wielki mrok...” są odniesieniem do Mroźnych Obserwatorów.
  • W angielskim języku  Anivia Czarnego Mrozu dzieli cytat z  Tradycyjna Sejuani"To the bitter end" ("Do samego końca") .
  • Również jej angielska kwestia: "The abyss speaks through me." (Przemawia przeze mnie otchłań) jest podobna do słów  Karmy : "Ionia speaks through me." (Przemawia przeze mnie Ionia).
  •  Anivia jest jedyną postacią w grze, która ma więcej niż dwie skórki, ale żadnej kosztującej 975 RpPoints

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  •  Anivia nawiązuje bliską przyjaźń z kilkoma bohaterami Ligi:  Nunu i jego yeti, Willumpem, oraz z ówczesną królową Freljordu,  Ashe.
  •  Anivia ma swoje gniazdo na północnym stoku Gór Ironspike.
  • Gregor wspomina o poświęceniu  Anivii. Prawdopodobnie zginęła w czasie wojny w Howling Abyss.
  • Prawdopodobnie to ona odpowiada za zamrożenie  Gnara w prawdziwym lodzie, aby zachować go na przyszłe nadejście Mroźnych Obserwatorów (w celu uzyskania jego pomocy). Nie jest to jednak pewne. Według niektórych spekulacji to  Lissandra odpowiada za umieszczenie go w lodzie.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Anivia, Kriofeniks07:25

Prezentacja Bohatera - Anivia, Kriofeniks

Blackfrost Anivia - Skins Trailer - League of Legends01:15

Blackfrost Anivia - Skins Trailer - League of Legends

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Anivia/skórki i ciekawostki