FANDOM

Skórki Edytuj

  • Klasyczny Alistar
  • Złoty Alistar
  • Długorogi Alistar

Ciekawostki Edytuj

  • Został zaprojektowany przez Guinsoo.
  • Głos  Alistara podkłada Zbigniew Konopka, który dubbinguje również  Jaxa i  Zeda.
  • W języku staroangielskim słowo „alistar” oznacza „obrońcę”, lub „ochroniarza”, ma to również związek z tym, że był pierwszym bohaterem typu tank.
  • Ikona  Triumfalnego Ryku jest używana jako ikona osłabienia pokazującego stan ogłuszenia od niektórych umiejętności.
  • W specjalnym trybie gry U.R.F. (w kwietniu 2014),  Alistar został uznany za zbyt potężnego/nieznośnego i ostatecznie wyłączono go we wszystkich grach nie będących tworzonymi przez graczy.

Cytaty Edytuj

  • Jest to postać o najmniejszej liczbie tekstów w grze (włącznie ze śmiechem - 10 wypowiedzi).
  • Cytat  Alistara: „Zadrzesz z bykiem, weźmie cię na rogi.” być może ma odniesienie do filmu Klubu winowajców. W nim Richard Vernon powiedział: „Nie zadzieraj z bykiem, młodzieńcze. Dostaniesz rogami.” Porównanie można zobaczyć tutaj.
  • W angielskim kliencie dzieli cytat: "Stampede!" ("Tratowanie!") z  Sejuani.
  • Kiedy pojawi się wśród botów (w trybie Razem przeciw SI) istnieje szansa, że dostanie się od niego następujące wiadomości:
    • Przy rozpoczęciu rozgrywki: Kto skrzyżuje ze mną rogi?
    • Przy przegraniu: Przepełnia cię siła!

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

Filmy Edytuj

Zapraszamy na całonocne przyjęcie!01:54

Zapraszamy na całonocne przyjęcie!

Przypisy