Fandom

League of Legends Wiki

Alistar (historia i cytaty)

< Alistar

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Historia i cytaty

Historia Edytuj

Aktualna Edytuj

„Nic mnie nie powstrzyma!”

Jako najpotężniejszy wojownik z plemion minotaurów z Great Barrier, Alistar chronił swych współplemieńców przed niebezpieczeństwami czyhającymi w Valoran. A przynajmniej działo się tak do momentu nadejścia armii NoxusuNoxusu. Alistar został wywabiony ze swojej wioski przez intrygę uknutą przez Keirana Darkwilla, najmłodszego syna generała Borama Darkwilla i przywódcy noxiańskiego korpusu ekspedycyjnego. Gdy wrócił do domu, zastał swoją wioskę w płomieniach, a rodzinę zgładzoną. Owładnięty gniewem, ruszył na cały legion elity Noxusu i wyrżnął ich całe setki. Dopiero interwencja najbardziej uzdolnionych noxiańskich magów krwi pozwoliła na opanowanie szału Alistara. Sprowadzono go do Noxusu w łańcuchach, gdzie spędził całe lata jako gladiator we Fleshingu, walcząc ku uciesze bogatych przywódców miasta-państwa.

Szlachetna natura Alistara zaczęła ulegać wypaczeniu. Niewątpliwie postradałby zmysły, gdyby nie Ayelia. Młoda służąca, która zaprzyjaźniła się z nim i zaaranżowała jego ucieczkę. Alistar niespodziewanie odzyskał wolność, lecz nie miał już dokąd wracać. Liczył tylko na to, że pewnego dnia uda mu się zemścić na Noxusie i odnaleźć dziewczynę, która na nowo obudziła w nim nadzieję. Nie usunął się jednak w cień, wprost przeciwnie – stał się niestrudzonym orędownikiem tych, którym zagraża Noxus. Dzięki niemu na światło dzienne wydostają się sprawy, które armia Noxus wolałaby ukryć, co nie przysporzyło mu sympatii najwyższych dostojników miasta-państwa. Jego dobroczynne wysiłki zapewniły mu wiele nagród za filantropię, co stanowi interesujący kontrast z gniewem i zniszczeniem, z których znany jest na polu bitwy.

Stara Edytuj

Jako najpotężniejszy wojownik z plemion minotaurów z Great Barrier, Alistar chronił swych ziomków przed niebezpieczeństwami czyhającymi w Valoran; działo się tak do momentu nadejścia armii Noxus. Alistar został wywabiony ze swojej wioski przez intrygę uknutą przez Keirana Darkwilla, najmłodszego syna generała Borama Darkwilla i przywódcy noxiańskiego korpusu ekspedycyjnego. Gdy wrócił do domu, zastał swoją wioską w płomieniach, a rodzinę zgładzoną. Owładnięty gniewem, ruszył na elitę legionu Noxus i wyrżnął ich całe setki. Dopiero interwencja najlepszych przywoływaczy pozwoliła na opanowanie szału Alistara. Sprowadzono go do Noxus w łańcuchach, gdzie spędził całe lata jako gladiator, walcząc ku uciesze bogatych przywódców miasta-państwa.

Szlachetna natura Alistara zaczęła ulegać wypaczeniu – niewątpliwie postradałby on zmysły, gdyby nie Ayelia. Ta młoda służąca zaprzyjaźniła się z nim i zaaranżowała jego ucieczkę. Niespodziewanie odzyskawszy wolność, Alistar zaciągnął się do nowo utworzonej League of Legends jako bohater. Marzył o tym, by zemścić się na Noxus i odnaleźć dziewczynę, która ożywiła w nim nadzieję. Początkowo nie chciał, by traktowano go jak sławę, jednak Alistar przekonał się, że daje to władzę i stał się orędownikiem tych, po których depcze noxiański rząd. Dzięki niemu na światło dzienne wydostają się sprawy, które armia Noxus wolałaby ukryć – z tego powodu nie jest on popularny wśród szlachty tego miasta-państwa. Praca w organizacjach dobroczynnych sprawiła, że otrzymał on wiele nagród za filantropię, co bardzo kontrastuje z gniewem i zniszczeniem, które charakteryzują go w League of Legends.

„Jeśli zdecydujesz się jako przywoływacz złapać byka za rogi, Alistar będzie miał na ten temat coś do powiedzenia”

Cytaty Edytuj

Przy wyborze
  • „Nic mnie nie powstrzyma.”  p
Przy zbanowaniu
  • „Trafię na zieleńsze pastwiska.”  p
Żart
  • „Ani się waż mnie doić.”  p
Prowokacja
  • „Zadrzesz z bykiem, weźmie cię na rogi.”  p
Atak
  • „Teraz się wkurzyłem.”  p
  • „Pędem!”  p
Ruch
  • „Za mną.”  p
  • „Nic mnie nie powstrzyma.”  p
  • „Znam drogę.”  p

Rozwój Edytuj

Wizualna aktualizacja Edytuj

Zespół odpowiedzialny za aktualizacje bohaterów przyjrzał się Alistarowi i stwierdził, że pora o niego zadbać! Właśnie zakończyli mycie i strzyżenie oraz przeprowadzili go przez warsztat bohaterów. Teraz może tratować w wielkim stylu.

Alistar VU Screenshots.jpg

Podobnie jak w przypadku kilku ostatnich aktualizacji, Alistar nie potrzebował dużych zmian rozgrywki lub tematycznych, więc skupiliśmy się na stronie wizualnej Minotaura. Aktualizacja zawiera nowe modele i tekstury dla wszystkich jego skórek, a gdy się nimi zajmowaliśmy, poprawiliśmy też kilka jego animacji. Teraz Alistar będzie zmieniał rodzaje biegu podczas przyspieszania i zwalniania i wreszcie zobaczycie, jak tratuje przeciwników swoją bierną umiejętnościąbierną umiejętnością! Wciąż jednak nie można go wydoić.

Obrazy Edytuj

  • Szkic koncepcyjny Alistara
  • Szkic koncepcyjny Alistara (w wykonaniu Alberta Carranza)
  • Pierwszy podstawowy portret Alistara
  • Drugi podstawowy portret Alistara
  • Pierwszy portret Złotego Alistara
  • Pierwszy portret Długorogiego Alistara
  • Stary model Alistara
  • Model Piekielnego Alistara
  • Szkic Alistara (w wykonaniu Michaela Maurino)
  • Alistar VU concept.jpg Szkic koncepcyjny aktualizacji wizualnej Alistara (w wykonaniu Charlesa Liu)
  • Pierwsza wersja modelu SKT T1 Alistara (sprzed wydania)
  • Pierwsza wersja portretu SKT T1 Alistara (sprzed wydania)

Dawne ikony umiejętności Edytuj

Stare umiejętności Edytuj

Tratowanie (Bierna)

Zasięg: 300
Alistar.Tratowanie.png

Po użyciu umiejętności, przez 3 sekundy, Alistar ignoruje kolizje i tratuje pobliskie jednostki, zadając 6 (+1 × poziom) (+10% mocy umiejętności) obrażeń magicznych na sekundę tym, po których przejdzie.

Triumfalny Ryk (E)

Zasięg: 575 · Koszt: 50 / 60 / 70 / 80 / 90 many · Czas: 16 sek.
Alistar.Triumfalny Ryk.png

Aktywna: Alistar wznosi okrzyk bojowy, który przywraca zdrowie jemu i oraz 33% wartości pobliskim sojusznikom.

  • Uleczenie dla siebie: 60 / 90 / 120 / 150 / 180 (+20% mocy umiejętności)
  • Uleczenie dla sojuszników: 20 / 30 / 40 / 50 / 60 (+6,66% mocy umiejętności)

Czas odnowienia zmniejsza się o 2 sekundy za każdym razem, kiedy w pobliżu ginie wroga jednostka.

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki