FANDOM

Akali, Skryta Zabójczy(wym. Akali) jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.[1]

Umiejętności Edytuj

Piętno Zabójczyni (Bierna)

Akali.Piętno Zabójczyni

Zadanie obrażeń bohaterowi za pomocą umiejętności tworzy wokół niego pierścień. Kiedy pierścień się tworzy, Akali zyskuje krótkotrwałą premię do prędkości ruchu w jego kierunku. Gdy Akali do niego wkroczy, otrzyma kolejną premię do prędkości ruchu, tym razem w kierunku wroga.

Wejście do pierścienia również wzmacnia jej kamę, zwiększając zasięg i obrażenia kolejnego ataku. Atak przywraca również niewielką ilość energii.

Technika Pięciu Cięć (Q)

Akali.Technika Pięciu Cięć

Aktywna: Akali rzuca pięć kunaiów, które lecą wąskim łukiem, zadając obrażenia wrogom znajdującym się bezpośrednio przed nią i spowalniając tych znajdujących się na granicy zasięgu.

Jeśli zostaną rzucone na prawie maksymalnej ilości energii, Akali uleczy się o pewien procent zadanych obrażeń.

Na 5. poziomie Technika Pięciu Cięć zadaje dodatkowe obrażenia stworom i potworom.

Osłona Zmierzchu (W)

Akali.Osłona Zmierzchu

Akttywna: Akali przywraca energię i tworzy chmurę dymu, która powoli rozprzestrzenia się na obszarze w kształcie pierścienia. Znajdując się w dymie, Akali jest ukryta i ma zwiększoną prędkość ruchu.

Będąc ukrytą, Akali jest niewidoczna i nie może zostać ujawniona ani namierzona umiejętnościami bądź atakami, włącznie z wieżami.

Akali może kilka razy wyjść z chmury dymu, aby nieznacznie wydłużyć czas działania Osłony Zmierzchu.

Salto Shurikena (E)

Akali.Salto Shurikena

Aktywna: Akali wykonuje salto w tył i rzuca shuriken przed siebie, oznaczając pierwszego trafionego wroga i zadając mu obrażenia. Shuriken może również trafić i oznaczyć chmurę dymu z Osłony Zmierzchu.

Akali może ponownie użyć Salta Shurikena, aby doskoczyć do oznaczonego celu, zadając obrażenia przeciwnikom, którzy znajdują się na jej drodze.

Skrytobójcze Wykończenie (R)

Akali.Skrytobójcze Wykończenie

Aktywna: Akali doskakuje do dwóch razy, z krótką przerwą pomiędzy. Pierwszy doskok zadaje obrażenia fizyczne i na chwilę ogłusza, a drugi zadaje obrażenia magiczne zależne od brakującego zdrowia wroga.

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Akali

  • Akali a Katarina

    3 wiadomości
    • Może fabularnie się kiedyś zmierzyły ze sobą. Ale układanie fabuły po prowokacjach jest dość złudne. Może co najwyżej pokazać ...
    • Nikt nie powiedział wprost, że bohaterki są ze sobą powiązane, ale mogły o sobie słyszeć podczas wojny, a nawet się ze sobą zmierzy...