Fandom

League of Legends Wiki

Ahri (historia i cytaty)

< Ahri

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja3 Share

Historia i cytaty

Historia Edytuj

Aktualna Edytuj

„Litość to ludzki przywilej... ale i odpowiedzialność.”

W odróżnieniu od innych lisów, które przemierzały lasy IoniiIonii, Ahri zawsze czuła niezwykłą więź z otaczającym ją magicznym światem; więź, która mimo to była niekompletna. W głębi ciągłe czuła, że skóra, w której przyszło jej się urodzić, nie pasowała do niej i marzyła, że pewnego dnia stanie się człowiekiem. Jej cel zdawał się nieosiągalny do dnia, w którym nagle znalazła się na polu bitwy toczonej przez ludzi. Było to makabryczne miejsce – ziemia pokryta była ciałami rannych i umierających żołnierzy. Jeden z nich wydał jej się szczególny – owinięty szatami mężczyzna, którego otaczało słabnące pole magii, a z niego samego szybko ulatywało życie. Gdy się doń zbliżyła, w jej sercu coś się poruszyło i w niezrozumiały dla niej sposób kazało jej wyciągnąć dłoń ku mężczyźnie. Esencja jego życia wniknęła w nią, pełna niewidocznych drobin magii. Odczucie to odurzyło ją i przytłoczyło. Gdy jej zaduma minęła, z zachwytem uświadomiła sobie, że się przeobraziła. Jej lśniące białe futro zniknęło, a ciało stało się smukłe i kształtem przypominało teraz leżące wokół ludzkie ciała.

Mimo że jej postać wydawała się ludzka, wiedziała, że jej przemiana była niepełna. Będąc przebiegłym stworzeniem, przystosowała się do zwyczajów panujących wśród ludzi i używała swojego daru do uwodzenia niczego niepodejrzewających mężczyzn. Odurzeni jej kuszącym wdziękiem stawali się bezbronni, a ona z łatwością pochłaniała esencję ich życia. Karmiąc się ich żądzami, coraz bardziej zbliżała się do spełnienia swego marzenia, lecz im więcej istnień pochłaniała, tym dziwniejsze uczucie żalu poczynało się w niej odzywać. Miała wątpliwości co do czynów, które nigdy nie niepokoiły jej, gdy była lisem. Kiedy zrozumiała, że nie poradzi sobie z wyrzutami sumienia wynikającymi z jej rozwijającej się moralności, odszukała najbardziej uzdolnionych magów w RuneterzeRuneterze, z nadzieją na uzyskanie pomocy w skierowaniu swej ewolucji w stronę dobra.

Zbłąkana lisica Edytuj

IoniaIonia płonęła. NoxiańskieNoxiańskie legiony przebijały się w głąb kraju, a ich zbroje były krwistoczerwone w świetle zachodzącego słońca. Płonące świątynie rozświetlały gasnące światło dnia, a odległe krzyki cierpienia wypełniały powietrze.

Na wzgórzach w pobliżu Tevasa Mountain mieściła się wioska, w której mieszkało może stu mieszkańców, ale żaden wielki wojownik. Niektóre rodziny uciekły. Niektóre się modliły. Inne tuliły swoich bliskich i płakały. Pięćdziesięciu odważnych szykowało się do walki. Oczyścili widły i przymocowali noże do rączek mioteł.

W oczach każdego obrońcy widać było rosnącą panikę. Wiedzieli, że nie mają szans. Gdy zobaczyli w oddali kurz wznoszony przez nadchodzące noxiańskie wojska, nie zostało im wiele do zrobienia, poza pogodzeniem się z losem. Synowie i córki Ionii oddychali spokojnie i głęboko. Wciągając górskie powietrze, patrzyli się na gwiazdy i czekali na nadchodzącą rzeź.

Ahri divider 1.png

Dziewięć ogonów Ahri poruszyło się – nerwowy tik. Jej wyostrzone zmysły ostrzegały przed niebezpieczeństwem. Kucając w cieniu olbrzymiej wierzby słuchała, patrzyła i czekała. Obserwowała mieszkańców wioski od tygodni: przyglądała się z daleka, ale nigdy nie zdecydowała się podejść bliżej. Słyszała rodzinne rozmowy przy kolacji, śmiechy kobiet, które mogłyby być jej siostrami oraz zabawy dzieci. Ahri przysłuchiwała się godzinami, odchodząc tylko, gdy pragnienie było zbyt silne.

Mimo że nie rozumiała zbyt dobrze konceptu krajów i polityki, instynkt podpowiadał jej, że źle się dzieje na świecie. Ciekawa i zmartwiona o los wieśniaków, Ahri wciągnęła powietrze nosem. Namierzyła źródło niepokoju i pobiegła w mrok.

Ahri divider 1.png

Siedmiu noxiańskich zwiadowców przedzierało się przez zarośla, zbliżając się do góry. Zachowując szczególną ostrożność i trzymając ręce na rękojeściach broni, przekradali się w gęstniejącym mroku.

Ahri odnalazła ich błyskawicznie i podążała za nimi przez las. Śmignęła między drzewami, przyglądając im się uważnie. Lisica walczyła dostatecznie dużo, aby rozpoznać zabójców, gdy ich zobaczyła.

Kapitan oddziału przyjrzał się ściółce. Bez przerywania marszu wyszeptał rozkaz mężczyźnie, który szedł za nim, a ten przekazał go dalej. Ahri się tym nie przejęła i kontynuowała wędrówkę.

Nagle siedem rąk sięgnęło po siedem strzał.

─ TERAZ! ─ krzyknął kapitan. Noxianie strzelili jednocześnie, a strzały pomknęły w kierunku Ahri.

Wyskoczyła z zarośli, gdy dwie z nich trafiły jej rękaw. Ahri oderwała go i ukryła się, jej złote oczy lśniły zaskoczeniem i furią. Zabicie ich nie spędzi jej snu z powiek.

Ahri skierowała dłonie ku niebu i poczuła, jak przepełnia ją moc. Jej dziewięć ogonów rozłożyło się na wszystkie strony, gdy z powietrza utworzyła biały ogień. Machnięciem ręki przywołała trzy wirujące ogniki. Uniknęła kolejnej salwy strzał i wskoczyła na najbliższe drzewo, zwijając ogony, aby wybić się z gałęzi i rzucić się w stronę nieprzyjaciół. Noxianie rozproszyli się, gdy wylądowała pośród nich. Najbliższy rzucił się na nią z nożem, ale ostrze przecięło powietrze. Ahri poruszała się między nimi z niesamowitą szybkością.

Jej ogniki podpaliły trzech najbliższych mężczyzn. Białe płomienie ich spaliły, ale Ahri miała w swoim arsenale coś więcej niż tylko brutalną siłę. Skakała między drzewami, wznosząc się wyżej z każdym susem. Zauważyła kapitana oddziału ukrywającego się między korzeniami drzewa. Cięciwa jego łuku była napięta. Ahri wiedziała, że jeżeli będzie miał choć cień szansy, wpakuje jej strzałę w oko. Po cichu zakradła się na gałęzie nad głową kapitana i przemówiła, a jej delikatne słowa przepełniała urzekająca moc.

─ Człowieku ─ szepnęła. ─ Chodź do mnie.

Twarz kapitana przestała wyrażać jakiekolwiek emocje. Tracąc kontrolę nad sobą, odłożył łuk i wyszedł z ukrycia. Spojrzał w górę – jego oczy przepełniała desperacja i pragnienie.

─ Wspinaj się ─ powiedziała Ahri, posyłając mu całusa.

Kapitan, całkowicie przez nią zniewolony, zaczął szukać oparcia dla stóp. Ahri utworzyła na dłoni kulę lśniącej energii. Jej niewinny wygląd skrywał potężną moc. Cofnęła rękę, jednocześnie uśmiechając się drapieżnie i cisnęła kulą w dół.

Kula przeleciała przez kapitana i wróciła do dłoni Ahri. Jego zwęglone ciało upadło na ziemię, głośno uderzając. Pozostali zwiadowcy rzucili się do ucieczki, ale okazała się ona równie daremna, co próba ukrycia. Ahri skakała z gałęzi na gałąź, a jej ogony wirowały, gdy trafiła dwóch żołnierzy pociskami energii.

Ostatni z mężczyzn przewrócił się i ściskał połamane kości, gdy Ahri z gracją wylądowała tuż koło niego. Chwyciła Noxianina za gardło i przyciągnęła jego twarz do swojej.

─ Sami to na siebie sprowadziliście ─ syknęła i skręciła mu kark uderzeniem mocy.

Pozostało jej tylko jedno do zrobienia.

Ahri nie miała problemów ze zdobyciem swojego człowieczeństwa, odbierając je mężczyznom, którzy go nie potrzebowali. Kucnęła nad Noxianinem i wyczuła, jak uchodzi z niego życie. Umieściła dłonie po obu stronach jego twarzy. Światło jego esencji uniosło się z oczu i ust, a Ahri poczuła, jak przepływa przez nią. Jego człowieczeństwo wniknęło w nią i poczuła, jak lisia strona jej natury się wycofuje. Jej ogony zawinęły się z rozkoszy, a twarz przybrała błogi wyraz.

Jednakże nawet mimo tego wspaniałego uczucia, Ahri usłyszała odgłos zbliżających się kroków. Wieśniacy usłyszeli odgłosy walki i przyszli sprawdzić, co się dzieje. Nie mogła pozwolić, żeby ją zobaczyli, jak wysysa resztki życia z umierającego człowieka. Dla nich byłoby to coś przerażającego: przeklęty mieszaniec, niebędący ani człowiekiem, ani bestią.

Ahri niechętnie odeszła od swojej ofiary, gdy zobaczyła sylwetki przechodzące między drzewami. Rozpoznała mężczyzn i kobiety, którym przyglądała się z daleka, pamiętając o przyjaźni, którą chciałaby pewnego dnia nawiązać.

Jednakże dziś nie nadszedł ten moment i Ahri uciekła w las.

Jej ogony, nagle niczym z ołowiu, ciągnęły się po ziemi, gdy uciekała.

Stara Edytuj

W odróżnieniu od innych lisów, które przemierzały lasy IoniiIonii, Ahri zawsze czuła niezwykłą więź z otaczającym ją magicznym światem; więź, która mimo to, była niekompletna. W głębi ciągle czuła, że skóra, w której przyszło jej się urodzić, nie pasowała do niej i marzyła, że pewnego dnia stanie się człowiekiem. Jej cel zdawał się nieosiągalny, do dnia, kiedy nagle znalazła się na polu ludzkiej bitwy. Była to obmierzła scena, ziemia pokryta była ciałami rannych i umierających żołnierzy. Jeden z nich pociągał ją szczególnie: zakapturzony mężczyzna, z którego szybko uciekało życie, otoczony słabnącym polem magii. Zbliżyła się do niego a coś w niej przyciągało ją do niego w sposób, którego nie rozumiała. Esencja jego życia wniknęła w nią, pełna niewidocznych drobin magii. Odczucie było odurzające i przytłaczające. Gdy jej zaduma minęła, z rozkoszą uświadomiła sobie, że jest zmieniona. Jej lśniące białe futro zniknęło, a ciało było smukłe i kształtem przypominało ciała żołnierzy, leżące nieopodal.

Mimo że jej postać wydawała się ludzka, wiedziała, że transformacja nie była kompletna. Będąc przebiegłym stworzeniem, przystosowała się do zwyczajów społeczeństwa ludzi i używała swojego daru, by uwodzić niczego niepodejrzewających mężczyzn. Odurzeni jej kuszącym wdziękiem, byli bezbronni, dlatego z łatwością pochłaniała esencję ich życia. Karmienie się ich żądzami przywiodło ją bardzo blisko spełniana marzeń, ale im więcej życia pochłaniała, tym dziwniejsze uczucie żalu poczynało się w niej odzywać. Miała wątpliwości co do czynów, które nigdy nie sprawiały jej problemu, gdy była lisem. Zrozumiała, że nie jest w stanie przezwyciężyć wyrzutów sumienia swojej rozwijającej się moralności. W poszukiwaniu rozwiązania, Ahri znalazła się w Institute of War, domu najbardziej uzdolnionych magów w RuneterrzeRuneterrze. Zaproponowali jej zachowanie człowieczeństwa, pod warunkiem że nie będzie czynić innym krzywdy i podejmie służbę w League of Legends.

„Łaska to ludzki przywilej... ale i odpowiedzialność.”
— AhriAhri

Cytaty Edytuj

Przy wyborze
  • „Taki z Ciebie chytry lis?”  p
Przy zbanowaniu
  • „Czy tak ciężko mi zaufać?”  p
Żart
  • „Wybacz. Umawiam się tylko z platynową dywizją.”  p
  • „Przekonaj się, czy to nie za wysokie progi na twoje nogi. (śmiech)”  p
Prowokacja
  • „Przyspieszyć bicie twojego serca czy je... zatrzymać?”  p
Atak
  • „Koniec zabawy.”  p
  • „Teraz należą do mnie.”  p
  • „Za późno na litość.”  p
  • „Teraz bawimy się na serio.”  p
  • „Nikt nie stanie mi na drodze.”  p
  • „Nie będą mi już potrzebni.”  p
Ruch
  • „Zaczynamy?”  p
  • „Zabaw mnie jakoś.”  p
  • „Hm... To takie kuszące.”  p
  • „Nie krępuj się.”  p
  • „No chodź, szepnij mi coś na uszko.”  p
  • „Czy tak ciężko mi zaufać?”  p
  • „Powiedz mi, czego pragniesz.”  p
Śmiech
  • Śmiech Ahri.  p
  • Śmiech Ahri.  p
  • Śmiech Ahri.  p
  • Śmiech Ahri.  p

Przy wyborze
  • „Taki z Ciebie kozak?”  p
Żart
  • „Jeśli chcesz się ze mną pobawić, musisz znać zasady. (śmiech)”  p
Prowokacja
  • „Przyspieszyć czy zakończyć bicie Twojego serca?”  p
Atak
  • „Koniec igraszek.”  p
  • „Należą do mnie.”  p
  • „Za późno na litość.”  p
  • „Zabawmy się.”  p
  • „Nikt nie stanie mi na drodze.”  p
  • „Do niczego już się nie przydadzą.”  p
Ruch
  • „Co ty na to?”  p
  • „Spraw mi tę przyjemność.”  p
  • „Kusisz.”  p
  • „Czego pragniesz?”  p
  • „Nie krępuj się.”  p
  • „Powiedz mi coś na uszko.”  p
  • „Nie ufasz mi?”  p
Śmiech
  • Śmiech Ahri.  p
  • Śmiech Ahri.  p
  • Śmiech Ahri.  p
  • Śmiech Ahri.  p

  • Szkic koncepcyjny Ahri (w wykonaniu Paula Kwona)
  • Szkic koncepcyjny Ahri 2 (w wykonaniu Michaela Maurino)
  • Szkic koncepcyjny Ahri Gwiazdy Popu (w wykonaniu Charlesa Liu)
  • Model Ahri Gwiazdy Popu (w wykonaniu Maddy Taylor Kenyon)
  • Grafika promocyjna Ahri Gwiazdy Popu
  • Szkic koncepcyjny Ahri 1 (Nowy Świt)
  • Szkic koncepcyjny Ahri 2 (Nowy Świt) w wykonaniu Jamesa Ku
  • Szkic koncepcyjny Ahri 4 (Nowy Świt)
  • Szkic koncepcyjny Ahri 6 (Nowy Świt)
  • Grafika koncepcyjna Pretendentki Ahri (w wykonaniu Paula Kwona)
  • Grafika koncepcyjna modelu Pretendentki Ahri (w wykonaniu Burra Johnsona)
  • Statuetka Ahri, która miała być dostępna w sklepie Riotu od 7. grudnia 2015 roku (ostatecznie została wycofana ze względu na opinie graczy dotyczące jej twarzy)
  • Grafika promująca otwarcie japońskiego serwera
  • Pikselowa animacja Arcade Ahri
  • Animowana naklejka, która można używać na portalu facebook.com

Patch History Edytuj

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki