Fandom

League of Legends Wiki

Aatrox (skórki i ciekawostki)

< Aatrox

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Skórki i ciekawostki

Skórki Edytuj

  • Klasyczny Aatrox
  • Aatrox Sędzia
  • Morski Łowca Aatrox

Ciekawostki Edytuj

OgólneEdytuj

  • Natura miecza ma pewne podobieństwa do Soul Reavera z serii Legacy of Kain. Oba wydają się być "żyjącą bronią", która może konsumować siły życiowe swoich władców i wysysać je z wrogów.
    • Dodatkowo, efekt dźwiękowy przy jego umiejętności Żądza KrwiŻądza Krwi AatroxAatrox przypomina dźwięk robiony przez formę Spirit Reaver Soul Reaver'a.
    • Może to być również odniesienie do czarnego runicznego miecza Elryka z Melnibone autorstwa Michaela Moorcocka, Stormbringera, który posiadał takie same właściwości i zdolności.
  • AatroxAatrox jest piątym bohaterem, który używa swojego zdrowia do korzystania z umiejętności. Pozostała czwórka to: Dr. MundoDr. Mundo, MordekaiserMordekaiser, VladimirVladimir i ZacZac.
  • Jest 15. bohaterem, który może zwiększyć zasięg ataku. Jego ataki wciąż pozostają atakami wręcz.
  • Po osiągnięciu pewnej wartości szybkości, animacja ruchu AatroxaAatroxa pokazuje go szybującego zamiast biegnącego.
  • Kiedy AatroxAatrox używa swej umiejętności specjalnej, możesz to słabo usłyszeć, bez względu na to, gdzie się znajduje twoja postać na mapie.
    • Dodatkowo, można usłyszeć słabe głosy, mówiące w niemożliwym do odróżnienia języku, kiedy MasakraMasakra jest aktywna.
      • Jak się okazało, owe głosy są puszczonymi od tyłu kilkoma kwestiami AatroxaAatroxa. Można posłuchać tego tutaj .
  • AatroxAatrox jest trzecim bohaterem o mrocznych motywach ze skórką o świetlistej kolorystyce. Pierwszy był VarusVarus, a druga SyndraSyndra.
    • Z tej trójki, tylko AatroxAatrox nie pochodzi z Ionii.
  • Podczas wskrzeszania ze swojej umiejętności pasywnejumiejętności pasywnej, animacje takie jak taniec wciąż działają.
  • AatroxAatrox jest leworęczny.

Design i produkcjaEdytuj

  • Został zaprojektowany przez Classicka.
  • Głos w polskiej wersji podkłada Tomasz Marzecki, który dubbingował m.in. Xardasa z sagi Gothic.
  • Imię AatroxaAatroxa pochodzi od łacińskiego słowa atrox, co oznacza straszny, okropny czy okrutny.
    • Dodatkowo atrox oznacza również ciemność, która być może jest czynnikiem wpływającym na nazewnictwo jego rasy Darkinów (tłum. Mroczni).
      • Inną możliwością jest, że nazwa Darkinów pochodzi od zestawienia słów Dark Kin (Mroczny Ród), co podkreślałoby ich demoniczną naturę.
    • Angielskie słowo zbrodnia (atrocity) pochodzi od słowa atrox.
  • Inspiracja do stworzenia AatroxaAatroxa i jego styl chodzenia pochodzi od Balroga i Saurona z Władcy Pierścieni, gdyż jeden z designerów RiotuOhmikegoodness – pracował wcześniej nad jedną grą video z tej sagi.
    • Jest również uderzająco podobny do bohatera mangi Devilman.
  • Wrogowie uderzeni MasakrąMasakrą pozostawiają ślady krwi od siebie do niego, które są szybko absorbowane. Jest tak, ponieważ kiedy AatroxAatrox był we wczesnym stadium rozwoju na PBE, mógł otrzymywać większą bazową szybkość ataku, opierającą się na ilości wrogów, których dotknęła jego umiejętnośćumiejętność. Po jego ujawnieniu nigdy nie zostało to zmienione i działa w ten sposób do dziś.
    • Od patcha 5.6 za każdego wrogiego bohatera uderzonego MasakrąMasakrą, Studnia KrwiStudnia Krwi wypełni się o 20% maksymalnej wartości, czyniąc umiejętność wizualnie bardziej odpowiadającą efektowi.

HistoriaEdytuj

  • Na niewykorzystanej w kliencie wersji portretu JaxaJaxa można dostrzec cień przypominający AatroxaAatroxa, ale jest pomiędzy nimi sporo różnic. Najprawdopodobniej może to być jeden z czwórki pozostałych Darkinów. Cień ten jest widoczny również na oficjalnej stronie bohatera.
    • Również na starszej wersji klasycznego portretu DariusaDariusa można dostrzec tajemniczy cień, który może być kolejnym nieujawnionym Darkinem.
  • Starożytna tajemnica Runeterry autorstwa EzrealaEzreala, swoim stylem i wykonaniem jest bardzo podobna do Wyprawy do Freljordu autorstwa QuinnQuinn.
  • Historia AatroxaAatroxa mogła powstać na podstawie historii Aresa – boga wojny z mitologii greckiej.
    • Jest on jednym z pięciu obecnie żyjących Darkinów – starożytnej rasy. Jest w tym momencie jedynym znanym, jednak trójka z całej piątki ma określoną historię, a pozostali mają nieznany status.
      • Są pewne teorie, że VarusVarus również może być Darkinem. Jest to głównie umotywowane faktem, że także posiada żyjącą broń i głos podobny do głosu AatroxaAatroxa. W przeciwieństwie jednak do niegoniego, był on człowiekiem, którego opętało starożytne zło, a nie przedwieczną istotą, co prawdopodobnie obala owe teorie. Niektórzy przypuszczają jednak, że Darkinem mogło być to, co zamieszkało w jego ciele, a co wcześniej znajdywało się w Siedlisku Pallas.
  • Wydaje się, że AatroxAatrox określa wojnę jako formę sztuki a jego cytaty zawierają takie słowa jak arcydzieło i elegancka i inne powiązane ze sztuką terminy.
  • AatroxAatrox (lub inny Darkin) walczył niemalże dla każdej frakcji, w wyniku czego wszyscy uwiecznili go w jakiś sposób w swojej sztuce.

Cytaty Edytuj

  • Cytat AatroxaAatroxa: "Niech się buntują, gdy światło się mroczy." to bezpośrednie nawiązanie do wiersza Dylana Thomasa pt. Nie wchodź łagodnie do tej dobrej nocy.
  • Kwestia: "Wiem, co kryje się w sercach ludzkich." odnosi się do postaci Cienia stworzonego przez Waltera B. Gibsona"Kto wie, jakie zło czai się w sercach ludzkich? Cień wie...".
  • Cytat: "Pokój jest największym kłamstwem." być może ma odniesienie do The Sith Code'a z uniwersum Star Wars"Pokój jest kłamstwem, jest tylko pasją...".
  • Cytat: "Nawet ci, którzy nic nie mają, mogą oddać swoje życie."  jest prawdopodobnym nawiązaniem do podobnej linii w Warhammer 40.000: Dawn of War.
  • Cytat: "Ból przemija, zwycięstwo jest wieczne." (angielskie: "Pain is temporary, victory is forever") jest odniesieniem do inspirujących cytatów używanych w sporcie ("Pain is temporary, pride is forever").
  • AatroxAatrox ma specjalny cytat dla Tryndamere&#039;aTryndamere'a dotyczący jego wpływu do egzystencję Króla Freljordu: "TryndamereTryndamere, moje największe dzieło." i pojawia się, kiedy AatroxAatrox spotka po raz pierwszy &#039;a'a z drużyny przeciwnej.
  • Większość jego prowokacji jest odniesieniem do powszechnego wyrażenia: "You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain" (Albo umrzesz jako bohater, albo będziesz żył wystarczająco długo, aby stać się złoczyńcą).

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Ciemny zarys postaci w historii Tryndamere&#039;aTryndamere'a to właśnie AatroxAatrox, który posiadał nieziemskie uzbrojenie i posługiwał się tajemniczą magią powodującą żądzę krwi u ludzi.Popierają to jego cytaty i freljordzki sztylet zrobiony z ludzkiej kości, który został odnaleziony przez EzrealaEzreala w Starożytnej tajemnicy Runeterry
  • OnOn lub inny Darkin walczył dla niemal każdej frakcji bądź narodu. Był wysławiany, a także przedstawiany jako wielki bohater. Są na to dowody, ponieważ wykonywano statuetki, malowano go w oknach lub umieszczano jego twarz na urnach, ukazując go również jako bóstwo.
  • AatroxAatrox może być wrogiem BardaBarda, ponieważ uczestniczył w wielu krwawych bitwach, w które BardBard mógł interweniować, lecz nie mógł zrobić niczego.
  • Historycznie, wojna pomiędzy dwoma wielkimi frakcjami, w którą AatroxAatrox był zaangażowany, odbyła się w lesie, na którym znajduje się Rift. Był on również miejscem wielu bitew pomiędzy Protektoratem (herb Jelenia) i Magokratami (herb Sowy), dwoma stronami przywoływaczy, którzy szukali sposobu na wykorzystanie naturalnej magicznej energii tego terenu dla swego własnego użytku.
    • Wojny pomiędzy frakcjami były później również znane jako Wojny Run.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Aatrox, Ostrze Darkinów06:02

Prezentacja Bohatera - Aatrox, Ostrze Darkinów

Aatrox - Ekran logowania01:25

Aatrox - Ekran logowania

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki