FANDOM

„Rozwój nigdy nie może czekać.”  p
Ta zawartość już niedługo zostanie przerobiona.
„Wszyscy potrzebują zmian, a niektórzy muszą całkowicie zmienić swój wygląd, aby przetrwać.”
Obecne poniżej informacje zostaną zarchiwizowane w odpowiednim dziale.

Aatrox, Ostrze Darkinów (wym. Ejczroks) jest jednym z bohaterów w League of Legends.[1]

Umiejętności Edytuj

Styl Siewcy Śmierci (Bierna)

Aatrox.Styl Siewcy Śmierci

Następny atak podstawowy Aatroxa ma zwiększony zasięg i zada obrażenia procentowe zależne od maksymalnego zdrowia celu. Atak zmniejszy również znacznie leczenie i tarcze na celu na kilka sekund.

Czas odnowienia Stylu Siewcy Śmierci jest nieco zmniejszany, kiedy Aatrox rzuci zaklęcie lub kiedy trafi krawędzią  Ostrza Darkinów w bohatera.

Ostrze Darkinów (Q)

Aatrox.Ostrze Darkinów

Aatrox wykonuje do trzech zamachów mieczem. Każdy zamach zadaje zwiększone obrażenia, obejmuje unikalny obszar, a wróg może zostać wtedy trafiony krawędzią ostrza (która ma mniejsze pole trafienia).

Krawędź ostrza: Trafienie końcówką miecza przy dwóch pierwszych zamachach i jego środkiem w wypadku trzeciego zamachu chwilowo podrzuca wrogów i zadaje znacznie więcej obrażeń.

Piekielne Łańcuchy (W)

Aatrox.Piekielne Łańcuchy

Aatrox uderza w ziemię, zadając obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi i chwilowo go spowalniając. Jeżeli ten wróg to bohater lub duży potwór, zostanie przykuty do obszaru trafienia.

Jeżeli po kilku sekundach przykuty wróg wciąż jest na obszarze trafienia, zostanie ściągnięty na jego środek i ponownie otrzyma obrażenia.

Doskok Umbry (E)

Aatrox.Doskok Umbry

Bierna: Aatrox leczy się o część obrażeń, które zadaje.

Aktywna: Aatrox doskakuje, zwiększając swoje obrażenia od ataku na kilka sekund. Doskok Umbry może przechowywać do 2 ładunków i być używany jednocześnie z  Ostrzem Darkinów.

Zagłada Świata (R)

Aatrox.Zagłada Świata

Aatrox wyzwala całą swoją potęgę, przybiera monstrualny rozmiar oraz wznosi się na ogromnych skrzydłach. Gdy się przemienia, przestrasza pobliskie stwory i chwilowo zwiększa swoją prędkość ruchu (ta premia jest aktywowana ponownie poza walką).

Po tym jak przemiana się dokona, Aatrox ma zwiększone obrażenia ogólne oraz otrzymuje Studnię Krwi, która przechowuje życie w trakcie Zagłady Świata i która odrodzi go, jeżeli otrzyma obrażenia śmiertelne, będąc w swojej prawdziwej postaci.

Wskazówki Edytuj

  • Stale nacierajcie na wroga, by się upewnić, że traficie go krawędzią  Ostrza Darkinów — każdy zamach mieczem przesuwa obszar trafienia bliżej Aatroxa, a ostatni z nich miażdży wrogów tuż przed nim.
  • Połączenie zmniejszenia leczenia wrogów, jakie daje  Styl Siewcy Śmierci, i biernego efektu  Doskoku Umbry, który wzmacnia wasze leczenie, pozwala Aatroxowi na stawanie w szranki z największymi i najtwardszymi wrogami. Dopóki zadajecie obrażenia, pokonanie was będzie piekielnie trudne.
  • Nie czekajcie z przemianą w  Zagładę Świata. Użyjcie swojej superumiejętności wcześnie, by szybko dołączyć do walki z oddali i zacząć wypełniać swoją Studnię Krwi. Im dłużej wojujecie w swojej prawdziwej postaci, tym więcej zdrowia odzyskacie po odrodzeniu. Jeżeli rozegracie to dobrze, wasza śmierć da wam drugi pasek zdrowia na dokonanie rzezi ostatecznej.

Przypisy