„Rozwój nigdy nie może czekać.”  p
Ta postać już niedługo zostanie przerobiona.
„Wszyscy potrzebują zmian, a niektórzy muszą całkowicie zmienić swój wygląd, aby przetrwać.”
Obecne poniżej zdolności zostaną zarchiwizowane na podstronie: Historia i cytaty.

Aatrox, Ostrze Darkinów (wym. Ejczroks) jest jednym z bohaterów w League of Legends. [1]

Umiejętności Edytuj

Aatrox posiada pasek wyświetlający napełnienie  Studni Krwi. Kiedy użyje on umiejętności, Studnia Krwi wypełnia się w 20%. Maksymalnie może przechować 100 punktów. Jeśli Aatrox nie atakuje przez 5 sekund, napełnienie Studni Krwi spada o 20% na sekundę.

Studnia Krwi (Bierna)

Stały czas odnowienia: 180 / 160 / 140 / 120
Aatrox.Studnia Krwi

Aatrox napełnia Studnię Krwi, gdy używa umiejętności. Gdy napełni się w 100%, zaczyna się opróżniać w czasie 4 sekund i daje Aatroxowi Krwiożerczość.

Krwiożerczy: Aatrox zyskuje 25% podstawowych obrażeń od ataku oraz 30 / 40 / 50 / 60% prędkości ataku w zależności od poziomu. Po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń Aatrox powróci do życia i odzyska 30% swojego maksymalnego zdrowia.

Szczegóły

Celowanie

Dodatkowe informacje

  • Pasek ma kolor czerwony, gdy Krwiożerczy jest aktywny i kolor szary, gdy się odnawia.
  • Zdrowie zregenerowane przez Studnię Krwi jest zwiększone przez bierny efekt  Oblicza Ducha.
  •  Anioł Stróż oraz  Chronoskok  Zileana działają przed Studnią Krwi.
  • Aatrox jest oczyszczany ze wszystkich negatywnych efektów, kiedy wchodzi w stan Studni Krwi.

Aatrox IVideo

Mroczny Lot (Q)

Zasięg: 650 · Koszt: darmowa · Czas: 13 / 12,5 / 12 / 11,5 / 11 sek.
Aatrox.Mroczny Lot

Aktywna: Aatrox unosi się w powietrze i ląduje na obszarze docelowym, zadając obrażenia fizyczne pobliskim wrogom podczas lądowania oraz wypełnia 20%  Studni Krwi. Przeciwnicy w centrum zostają dodatkowo  podrzuceni na 1 sekundę.

  • Obrażenia fizyczne: 10 / 35 / 60 / 95 / 120 (+110% premii do obrażeń ataku)

Szczegóły

Celowanie

Obrażenia

Obszar działania

  • Promień obszaru lądowania: 225
  • Promień epicentrum: 75

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Pomimo swojej animacji, Mroczny Lot zapewnia korzyści na obszarze działania, tak jakby był na ziemi.
  • Animacja Mrocznego Lotu może być przerwana przez efekty kontroli tłumu, poprzez śmierć lub wejście w stazę Studni Krwi.
  • Mroczny Lot nie anuluje pozostałych poleceń i pozwala atakować od razu po wylądowaniu.

Aatrox QVideo

Żądza Krwi (W)

Koszt: darmowa · Czas: 0,5 sek.
Aatrox.Żądza Krwi

Wyłączona: Co trzeci atak Aatroxa przywraca mu zdrowie.

  • Uleczenie: 30 / 45 / 60 / 75 / 90 (+6,5% brakującego zdrowia)

Szczegóły

Celowanie

Żądza Krwi to umiejętność nakładająca efekty przy trafieniu co trzeci atak.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

  • Obrażenia umiejętności mogą być krytyczne.

Blokowanie

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Ataki nakładają inne efekty przy trafieniu i posiadają taką samą szansę na trafienie krytyczne co ataki podstawowe.
  • W przeciwieństwie do innych umiejętności przenoszących efekty przy trafieniu umiejętność nie nakłada kradzieży zdrowia, aby zapobiec zbytniemu wzmocnieniu i nadużyciom tej umiejętności.
  • Trafienie krytyczne nie zapewnia dodatkowych obrażeń z Żądzą Krwi.
  • Przełączanie między trybami nie resetuje licznika ataków.
  • Ataki na struktury nie zwiększają licznika ataków.
  • Przełączanie trybów nie aktywuje takich efektów jak  Blask,  Puls Mocy.
  • Efekty przy trafieniu Żądzą Krwi nie aktywują się w przypadku totemów.

Aatrox WVideo

Cena Krwi (W)

Koszt: darmowa · Czas: 0,5 sek.
Aatrox.Cena Krwi

Włączona: Co trzeci atak Aatroxa zadaje dodatkowe obrażenia oraz napełnia 20%  Studni Krwi przy aktywacji efektu.

  • Dodatkowe obrażenia fizyczne: 45 / 80 / 115 / 150 / 185 (+75% dodatkowych obrażeń ataku)

Szczegóły

Celowanie

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

  • Tylko obrażenia ataku podstawowego mogą być krytyczne.

Blokowanie

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Dodatkowe obrażenia Ceny Krwi nie nakładają kradzieży zdrowia.
  • Przełączanie między trybami nie resetuje licznika ataków.
  • Ataki na struktury nie zwiększają licznika ataków.
  • Przełączanie trybów nie aktywuje takich efektów jak  Blask,  Puls Mocy.
  • Efekty przy trafieniu Ceną Krwi nie aktywują się w przypadku totemów.

Ostrza Udręki (E)

Zasięg: 1000 · Koszt: 30 zdrowia · Czas: 12 / 11 / 10 / 9 / 8 sek.
Aatrox.Ostrza Udręki

Aktywna: Aatrox uwalnia przed sobą moc swojego ostrza, zadaje obrażenia magiczne wszystkim trafionym wrogom,  spowalnia ich na 2 sek. oraz napełnia 20%  Studni Krwi przy użyciu.

  • Obrażenia fizyczne: 70 / 110 / 150 / 190 / 230 (+70% premii do obrażeń ataku)
  • Spowolnienie: 30 / 35 / 40 / 45 / 50%

Szczegóły

Celowanie

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Pocisk

Tarcze czarów

Aatrox EVideo

Masakra (R)

Zasięg: 550 · Koszt: darmowa · Czas: 100 / 85 / 70 sek. · Zasięg ataku: 325
Aatrox.Masakra

Aktywna: Aatrox wysysa krew swoich przeciwników, zadając obrażenia magiczne wszystkim wrogim bohaterom w pobliżu i zyskując 20% napełnienia  Studnii Krwi za każdego trafionego bohatera.

  • Obrażenia magiczne: 200 / 300 / 400 (+100% mocy umiejętności)

Dodatkowo na 12 sekund Aatrox otrzymuje premię do prędkości ataku i do zasięgu ataków podstawowych o 175.

  • Prędkość ataku: 40 / 50 / 60%

Szczegóły

Celowanie

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Aatrox dalej jest klasyfikowany jako walczący w zwarciu w czasie trwania Masakry.

Aatrox RVideo

Wskazówki Edytuj

Grając jako  Aatrox:Edytuj

  •  Krwiożerczy jest bardzo pomocny w walce, dlatego staraj się unikać starć, jeżeli twoja  Studnia Krwi jest pusta.
  • Kupowanie przedmiotów z kradzieżą życia lub statystykami defensywnymi jest bardzo skuteczne, dając  Aatroxowi więcej czasu na pełne wykorzystanie  Krwiożerczego.
  •  Masakra może zmienić losy walki. Użyj jej w odpowiedniej chwili dla maksymalnego pożytku.

Grając przeciwko  Aatroxowi:Edytuj

  •  Aatrox jest dużo potężniejszy, będąc  Krwiożerczym, więc trzeba uważać przy podejmowaniu z nim walki, gdy dysponuje pełną  Studnią Krwi.
  • Kiedy  Aatrox użyje  Mrocznego Lotu w twoją stronę, możesz uniknąć podrzucenia, opuszczając wewnętrzny krąg.
  • Obrażenia i zdolność przetrwania  Aatroxa są bardzo zależne od podstawowych ataków, dlatego zwykle dobrym pomysłem jest zakup  Omenu Randuina lub  Mroźnego Serca, aby spowolnić jego prędkość ataku.

Przypisy

Więcej z Fandomu