FANDOM

„Za pomocą kilku drobnych ulepszeń mógłbym dodać temu miejscu... Blasku.”  p
Ta strona lub sekcja wymaga uzupełnienia treści.
  • Aktualizacja (przestarzałe dane)

Ślizg to typ umiejętności bohaterów, która pozwala przejście celu przez dany obszar przy zwiększonej prędkości. Umiejętność mierzona może trafić bohatera podczas animacji. Niektóre ślizgi pozwalają przejść przez ściany.

StrategiaEdytuj

Ślizgi są używane w celach zarówno ofensywnych jak i defensywnych. Ofensywnie pozwala rozpocząć walki drużynowe, np:  Shen może użyć  Biegu Przez Cienie,  Akali może zainicjować walkę  Tańcem Cienia i ją zakończyć.

TypyEdytuj

  • Liniowy ślizg
  • Obszarowy celowany ślizg
  • Pojedynczy celowany ślizg
  • Punktowy ślizg
  • Zniknięcie

Umiejętności bohaterówEdytuj

Liniowy ślizgEdytuj

Obszarowy celowany ślizgEdytuj

Obszarowe ślizgi przemieszczają bohatera do punktu docelowego i stosują efekty.

Pojedynczy celowany ślizgEdytuj

Pojedynczo celowany ślizg pozwala doskoczyć do przeciwnika niezależnie od tego dystansu, który przebył cel.

Punktowy ślizgEdytuj

Punktowy ślizg pozwala przebyć krotki dystans w kierunku kursora myszki. Niektóre z nich pozwalają przejść przez cienkie ściany.

ZniknięcieEdytuj

Główny artykuł Zniknięcie

To umiejętności bohaterów, która teleportuję cel do docelowego punktu kierowanego przez kursor myszki i najczęściej powoduje jakiś efekt. Są to unikatowe umiejętności bohaterów, ponieważ pozwalają uniknąć wiele zagrożeń między punktami, ale  Taniec Cienia  Akali może zostać przerwany  ogłuszeniem podczas animacji.

Umiejętnością, która pozwala uniknąć wszelkich zagrożeń jest, np.  Krok przez Wymiary  Kassadina.