FANDOM

Łowy Rozpoczęte! to zadanie, które występuje pomiędzy  Rengarem i  Kha'Zixem.

Misja nie ma limitu czasowego, trwa do końca rozgrywki, ponadto nie przepada gdy przeciwnik zostanie zabity przez sojusznika.

Zadanie może wystąpić raz na grę, zacząć się może tylko gdy zostaną spełnione poniższe warunki:

  •  Kha'Zix musi mieć wydane wszystkie punkty ewolucji (minimalnie 16 poziom bohatera).
  •  Rengar musi mieć wszystkie ładunki Kościanego naszyjnika (musi zabić wszystkich bohaterów przeciwnych).
  • Wszyscy bohaterowie w obu drużynach muszą być żywi.

Bohater musi zabić lub asystować w zabójstwie przeciwnika aby wypełnić zadanie i otrzymać nagrodę.

 Rengar Edytuj

Kha'Zix.Ukryte Zagrożenie Łowy Rozpoczęte!: Aby zyskać miano największego łowcy, Rengar musi zabić wpierw Kha'Zixa. Jeśli Rengar wygra otrzyma przedmiot  Głowa Kha'Zixa. Dzięki temu Rengar zawsze będzie miał pełną ilość trofeów.
Ten nieokiełznany potwór dręczył mnie zdecydowanie zbyt długo. Zdobędę jego głowęRengar

Jeśli Kha'Zix zginie z rąk Rengara, dostanie on ikonę "Zwycięstwo", a Kha'Zix otrzyma ikonę "Porażka!".

Zwycięstwo:  Rengar zadośćuczynił swojej krzywdzie i zgładził  Kha'Zixa, a tym samym udowodnił światu, że to on jest najpotężniejszym z myśliwych.
Porażka:  Kha'Zix uzyskał zadośćuczynienie za swoją krzywdę i zgładził dzikiego  Rengara, a tym samym stał się najpotężniejszym z myśliwych.

 Kha'Zix Edytuj

Rengar.Zew Łowów Łowy Rozpoczęte!: Aby zyskać miano największego drapieżcy, Kha'Zix musi zabić wpierw Rengara. Jeśli Kha'Zix wygra dostanie czwarty punkt ewolucji. To pozwala na osiągnięcie perfekcyjniej formy. 
Urosłem i rozwinąłem się, od kiedy zabrałem mu oko. Będę żywił się lwem!Kha'Zix

Jeśli Rengar zginie z rąk Kha'Zixa, dostanie on ikonę "Zwycięstwo", a Rengar otrzyma ikonę "Porażka!".

Zwycięstwo Kha'Zix uzyskał zadośćuczynienie za swoją krzywdę i zgładził bestialskiego  Rengara, a tym samym stał się najpotężniejszym z myśliwych.
Porażka:  Rengar uzyskał zadośćuczynienie za swoją krzywdę i zgładził  Kha'Zixa, a tym samym udowodnił światu, że to on jest najpotężniejszym z myśliwych.

Informacje Edytuj

  • Gdy zadanie się rozpocznie to wszyscy gracze dostają powiadomienie w prawym górnym rogu.
  • Misja występuje raz na grę. Jeśli w obu drużynach są  Rengar i  Kha'Zix misja rozpocznie się pierwsza dla graczy, którzy pierwsi spełnili warunki
  • Nie ma kolejności wypełniania warunków. Misja się zacznie nawet gdy  Kha'Zix użyje swoich punktów ewolucji przed tym jak  Rengar zakupi  Kościany Naszyjnik.
  • Misja nie wystąpi dopóki  Kha'Zix nie użyje wszystkich punktów ewolucji.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Łowy Rozpoczęte!

  • Polowanie!

    3 wiadomości
    • Śmiało! Jak będziesz potrzebować konkretnej pomocy to pisz.
    • Dlaczego ktoś zamknął możliwość edycji?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki